Anonym (Nytt?) skrev 2014-01-31 09:58:06 följande:
Vänta och se och nej du behöver inte be om ursäkt, fb servrar står i sverige, deras kontor i amerikat har länge stått tomt, fb moderatorer är de som geäver mest och sen hänger ut folk utan hänsyn till om det är sant eller ej, utan ansvar för vad som sker med dem som de gämger ut offentligt är oskyldiga. Leverantören om de sagt sanningen angående lexbase kommer alltså för att bli trovärdiga bland sina kunder och för att få nya kunder, bli tvungen att stänga ner även fb efter som fb servrar och ipnr stämmer överens men leverantörens ipnr, fb är alltså ett svenskt företag med servrar i falun för att vara exakt, möten ang detta pågår förfullt just nu och är ingen hemlighet frågan är bara hur det går om nån timme vet jag, sen kan du avfärda det som bulshit om du vill det visar bara att du inte vet mycket om fb eller vad som försiggått bakom kulisserna i nåt år, trevlig helg nu ska jag invänta mina uppdateringar från mötet
ISP, Bahnhof är en av de mest trovärdiga på marknaden. Om lexbase skulle klara av att täppa till alla säkerhetshål skulle Bahnhof drifta den igen. Självklart.
Förlorar de dig som kund gör det inget eftersom det finns desto fler som verkligen uppskattar Bahnhofs ställningstagande. Hundra gånger hellre Bahnhof är tex Felia som aktivt censurerar sina kunder...
Flashback outar ingen utan det gör de enskilda skribenterna. Jag antar att du inte har några belägg för dina påstående (vilket dessutom skulle kunna tolkas som förtal med ditt resonemang)
Vad är det för trams om IP, man behöver inte jämföra IP för att kontrollera var något är hostat.
Jag vill ha en källa på att "det pågår möten för fullt". Jag vill nämligen veta vad det är för möten och vad de handlar om. Din trovärdighet är inte alltför hög om man säger så...