• Anonym (Går det?)

    Strypa sig själv till döds?

    Kan man göra det? Jag är just nu inlagd och någon från personalen kommer och tittar till mig två gånger per timma. Jag har strypt mig många gånger tidigare, men enbart för att få bort den allra värsta ångesten. 


     


    Jag har googlat runt än massa och det verkar svårt att lyckas dö av att strypa sig. Eller? 

  • Svar på tråden Strypa sig själv till döds?
  • Krascha

    Går inte, du kommer bli medvetslös och släppa taget innan du dör. Onödigt att ens försöka

  • Anonym (Går det?)
    Krascha skrev 2014-02-02 17:21:15 följande:
    Går inte, du kommer bli medvetslös och släppa taget innan du dör. Onödigt att ens försöka
    Jag ska ju knyta en grej runt min hals. Då kommer jag ju inte släppa taget. 
  • Frontline
    Krascha skrev 2014-02-02 17:21:15 följande:
    Går inte, du kommer bli medvetslös och släppa taget innan du dör. Onödigt att ens försöka
    Klart det går kanske inte med händerna men med nåt annat så går det garanterat...
    Fast sen är det ju jävligt korkat att ens försöka sig på det...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Krascha
    Anonym (Går det?) skrev 2014-02-02 17:25:49 följande:
    Jag ska ju knyta en grej runt min hals. Då kommer jag ju inte släppa taget. 



    Varför ställer du ens frågan då? Då är det ju rätt självklart att det går.
  • Krascha
    Frontline skrev 2014-02-02 17:26:26 följande:
    Klart det går kanske inte med händerna men med nåt annat så går det garanterat...

    Fast sen är det ju jävligt korkat att ens försöka sig på det...



    Tog förgivet att det handlade om händerna, annars är ju frågan väldigt korkad
  • Anonym (ja)

    Ja det går, men jag kommer inte skriva hur! Hoppas du får hjälp.

  • Anonym (Sandra)
    Krascha skrev 2014-02-02 17:30:21 följande:


    Tog förgivet att det handlade om händerna, annars är ju frågan väldigt korkad
    Det är DU som är korkad som har en så otrevlig ton mot en djupt sjuk människa. Äckligt!
  • Krascha
    Anonym (Sandra) skrev 2014-02-04 23:32:40 följande:
    Det är DU som är korkad som har en så otrevlig ton mot en djupt sjuk människa. Äckligt!



    Hej Sandra, vafan fick du luft ifrån?
  • Anonym (irriterad)
    Krascha skrev 2014-02-02 17:21:15 följande:
    Går inte, du kommer bli medvetslös och släppa taget innan du dör. Onödigt att ens försöka
    Varför skriver man något sådant till en människa som inte verkar vara spec stabil?
    Vad vill du liksom uppnå?

    bättre att hålla käft tills du har något vettigt att komma med.
Svar på tråden Strypa sig själv till döds?