• Anonym (Är detta skumt?)

Är detta skumt?

Frun varit borta på dagen ledig ifrån jobbet och jag hemma med barnen, hon kommer hem till middagen vi har Fredagsmys med barnen, jag har nattat sonen kommer in till frun och dottern i vardagsrummet, sen ska frun natta dottern, på väg till hennes rum så skriker frun och springer ner för trappan, jag blir orolig och frågar vad som har hänt?
    Hon säger att hon måste göra en sak.
    Jag går in till dottern och stoppar ner henne i säng, efter 30 sec kommer frun uppspringades för trappan och in i badrummet slår på duschen, när jag går förbi ser jag frun sittandes på huk och duschar sig mellan benen.
    När hon kommer ut frågar jag vad som hände?
    Hon säger att ett hårstrå kittlades så hon var tvungen att skölja sig, jag ser väll lite förvirrad ut av hennes svar, hon märker det och börjar skrika att jag inte tror på det och att jag tror något annat, jag sa inte ett ord.

• Svar på tråden Är detta skumt?
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Är detta skumt?) skrev 2014-02-03 10:53:22 följande:
    Har inte pratat med henne om detta alls.
    Vill inte att hon ska tro att jag tycker detta är märkligt.
    I så fall tycker jag att du ska släppa det här helt och hållet. Har hon inte givit dig någon annan anledning att tro att någonting är fel, än en plötsligt påkommen dusch i underlivet, tycker jag att du ska glömma och gå vidare.
    Anonym (hmm) skrev 2014-02-03 10:53:20 följande:
    Av din beskrivning framstår det som att behovet av att duscha och byta trosor uppstod väldigt plötsligt. Av detta drar jag snarare slutsatsen att det hör ihop med en ovälkommen blötfis eller urinläckage eller någonting annat av en mer pinsam natur som störde fredagskvällen. Inte att hon helt plötsligt kom på att hon hade varit otrogen och var tvungen att skölja bort bevisen. Det kunde hon i så fall ha väntat med till efter nattningen.

Det är väl det jag tänkte me..
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Är detta skumt?) skrev 2014-02-03 10:55:21 följande:

Inte för att jag vill vara näsvis eller otrevlig, men varför skriver du en tråd på familjeliv om detta?
    Anonym (hmm) skrev 2014-02-03 10:56:12 följande:
    Inte för att jag vill vara näsvis eller otrevlig, men varför skriver du en tråd på familjeliv om detta?

Vill bara höra om förklaring till detta, finns säkert mycket konstigare frågor här inne.????
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Är detta skumt?) skrev 2014-02-03 11:07:22 följande:

Vill bara höra om förklaring till detta, finns säkert mycket konstigare frågor här inne.????
    Ja det gör det verkligen. Men det är inte jag som har skrivit dem. Svarat i dem alla har jag däremot gjort.
  • Anonym (Trosor)

Leta upp de gamla trosorna så får du svaret

• Anonym (Fialotta)

Ibland kan man ju få en plötslig flytning som kan blöta ner trosorna rätt mycket. Det känns obehagligt och trosorna blir ganska blöta så då vill man gärna byta genast. Kanske något sånt som hände? 

• Anonym (nå)
    Anonym (Trosor) skrev 2014-02-03 11:26:28 följande:
    Leta upp de gamla trosorna så får du svaret
  • Anonym (Bhjkg)
    Anonym (Är detta skumt?) skrev 2014-02-03 10:55:21 följande:

Tror nog mer du tänkte på att hon varit otrogen. Bra förhållande ni verkar ha som misstror varann o inte kan prata..
Svar på tråden Är detta skumt?