• Anonym (Är detta skumt?)

Är detta skumt?

Frun varit borta på dagen ledig ifrån jobbet och jag hemma med barnen, hon kommer hem till middagen vi har Fredagsmys med barnen, jag har nattat sonen kommer in till frun och dottern i vardagsrummet, sen ska frun natta dottern, på väg till hennes rum så skriker frun och springer ner för trappan, jag blir orolig och frågar vad som har hänt?
    Hon säger att hon måste göra en sak.
    Jag går in till dottern och stoppar ner henne i säng, efter 30 sec kommer frun uppspringades för trappan och in i badrummet slår på duschen, när jag går förbi ser jag frun sittandes på huk och duschar sig mellan benen.
    När hon kommer ut frågar jag vad som hände?
    Hon säger att ett hårstrå kittlades så hon var tvungen att skölja sig, jag ser väll lite förvirrad ut av hennes svar, hon märker det och börjar skrika att jag inte tror på det och att jag tror något annat, jag sa inte ett ord.

• Svar på tråden Är detta skumt?
  • Philippa

Nu fattar jag ingenting....

• pojken81
    Philippa skrev 2014-02-03 10:09:43 följande:
    Nu fattar jag ingenting....
    Inte jag heller?
  • Pappa46Sthlm

Jag tror att du - på ett lite invecklat sätt - försöker fråga om din frus beteende med duschen och det faktum att hon haft en dag på egen hand, kan ses som tecken på att hon träffat någon annan. Min motfråga blir: vad är skälet till att du tror det?

• Flisan79

Vad jag antar att du vill få fram är om din fru under dagen varit otrogen. Kommit hem och plötsligt insett att hon glömt tvätta bort sperman? Låter jävligt långsökt måste jag säga. Eller otroligt osmart från hennes håll. Om det hade varit då hade hon väl varit betydligt mer diskret?

• Pappa46Sthlm

Kanske är du den svartsjuka typen, som ständigt söker efter tecken på en otrohet som inte finns? Hennes reaktion mot dig, när hon skriker åt dig, tyder kanske på det?

• Anonym (Är detta skumt?)

Jag trodde inte att hon varit med en annan, men hon börja skälla på mig att jag inte trodde på henne, fast jag inte sa ett ljud..

Sorry för otydligheten.

• Kick Ass Girl

ja det är jävligt skumt alltihopa. om ett hårtstå kliar så kliar man väl? inte 17 springer man och duschar bara för att ett hårstrå kliar?

• Pappa46Sthlm
    Anonym (Är detta skumt?) skrev 2014-02-03 10:28:51 följande:
    Jag trodde inte att hon varit med en annan, men hon börja skälla på mig att jag inte trodde på henne, fast jag inte sa ett ljud..
    Sorry för otydligheten.

Ok, men för mig låter det i så fall som att ni ändå har en issue runt det här med tillit. Trots att du "inte sa ett ljud" (vilket man ju ändå alltid gör, oavsett om det låter något eller inte) så blev hon tillräckligt trängd för att skrika åt dig.
  • Kick Ass Girl
    Pappa46Sthlm skrev 2014-02-03 10:38:43 följande:

Ok, men för mig låter det i så fall som att ni ändå har en issue runt det här med tillit. Trots att du "inte sa ett ljud" (vilket man ju ändå alltid gör, oavsett om det låter något eller inte) så blev hon tillräckligt trängd för att skrika åt dig.

men jag skulle inte heller tro på nån som sa att  hen gick och duschade för att ett hårstrå kliade.
  • Badskum

Varför sprang hon först ner och sen upp till duschen. Verkar som en lång process för ett kittlande hårstrå som hon bara borde kunna ta bort/klia på inne i badrummet.

Svaret på frågan om det är skumt, ja.

Svar på tråden Är detta skumt?