Deia01 skrev 2014-02-05 22:34:19 följande:
Jag förstår inte heller hur du tänker.... Svensk charter med svensktalande personal är inte ok - men ett hotell med charter från andra länder är det. Konstigt.
Vi har rest mycket med våra barn men aldrig ens funderat på barnklubb! Vi reser till små orter med små hotell och vardagen i sig är tillräcklig. Vi bara är, upptäcker dom små sakerna i vardagen och det är helt tillräckligt för en 6-åring! Vi åker inte heller på sightseeing. Klarar oss bra utan det och utforskar området själv.
Våga lita till dig själv och att dina barn kan åka på semester utan barnklubb! Dom behöver inte underhållas - dom behöver utforska!
Men bara för att hotellet har barnklubb så innebär det ju inte att det är ett charterhotell!
Det finns ju massor av hotell som ej är bokningsbara via charterbolag men som har någon form av barnunderhållning!
Jag brukar inte heller bo på stora charterkomplex med barnklubbar när jag o mina barn reser, men däremot vet jag att mina barn (4 o 10 år) skulle ha superkul om de fick vara med i en barnklubb!
Nu har de ju dock aldrig varit med så det är ingenting de direkt saknar heller, men bara för att man som förälder väljer bort barnklubb så betyder ju inte det att barnen inte skulle kunna ha jätteroligt i en sådan