• Anonym (storlek)

Vad kan en vanlig tjej ta emot?

Hej,
    Är lite nyfiken på hur stor en vanlig tjej klarar att ta mot och om det går att träna upp förmågan?
    Jag köpte en dildo i Silicon till min ex-fru som var gjuten efter Jeff Stryker, ca 25 cm lång och ganska tjock - hon klarade att ta hela efter lite uppvärmning och en del glidmedel!
    Hon var riktigt duktig och hjälpte till själv med att trycka på och jag behövde egentligen bara hålla den stadigt.
    Jag fick känslan av att hon var väldigt nöjd med att vara helt fylld men vad är normalt att tjejer klarar?
    25 cm är väl ganska mycket?

">

Ex-frun vägde 65-70Kg och var nog 170+ lång, 
    kan man tro att en tjej på 50Kg och 160cm klarar att ta mot samma utan att det känns obekvämt?

• Svar på tråden Vad kan en vanlig tjej ta emot?
  • Anonym (anti)

Får jag fråga varför folk jämför sex med att föda barn? Blev ni våta o upphetsade när bebis kom ut? Tyckte de gjorde ont som fan o inte alls upphetsande, dessutom hade jag gått i flera veckor med foglossning för att förbereda kroppen att klämma ut ungen, sen hade jag flera timmars värkar och lustgas, är de också något ni i normala fall går igenom för att ha sex? Låter väldigt udda i mina öron..

• Anonym (Anon)
    Lever så skrev 2014-02-17 21:30:14 följande:
    För mig innebär gpunktsknullad att mannen är i rätt vinkel så min gpunkt stimuleras så jag kommer. När gpunkten väl svullnat upp kan det vara nästan vilken ställning som helst och jag kan då komma många många gånger i rad. Och _nej_ det krävs inte någon jätteballe för det, min mans helt normalstora gör det för mig så sent som i morse i missionären (lättast kommer jag så när jag rider), det handlar mer om hans teknik och mindre om storlek.
    Bara att gratulera och jag hör vad du säger. Men det utesluter inte heller att en del upplever samma sak med en dildo i lämplig storlek.
  • Anonym (Anon)
    Snuttan80 skrev 2014-02-17 21:40:57 följande:
    Går nog att tänja ut på dom flesta, vi kan ju klämma ut hyfsat stora bebisar.

Går ju även att tänja ut sig där bak, är du så duktig så du klarar av att ta den själv kanske....
    Handlar inte bara om tillräcklig "tänjning". För det första gäller det att hon vill. Utan lust till det så är det i mina ögon ingen idé att prova. Hennes ord är det som gäller. Sen ha moder natur beskaffat oss olika. En del är större, en del mindre. En del har mer muskulatur eller flexibilitet, andra mindre. Om det tar stopp, gör ont, inte känns skönt så försöker kroppen säga dig något = lyssna på den. Jag skulle personligen aldrig vilja att min kvinna gör något mot sin vilja eller lider bara för att något stort skall in. Men om hon vill testa och det känns skönt så har jag inget emot det. Har även märkt att precis runt ägglossning så förändras mycket. Ni som fattar vad jag menar.
  • EnAnonumius
    Anonym (anti) skrev 2014-02-18 07:19:03 följande:
    Får jag fråga varför folk jämför sex med att föda barn? Blev ni våta o upphetsade när bebis kom ut? Tyckte de gjorde ont som fan o inte alls upphetsande, dessutom hade jag gått i flera veckor med foglossning för att förbereda kroppen att klämma ut ungen, sen hade jag flera timmars värkar och lustgas, är de också något ni i normala fall går igenom för att ha sex? Låter väldigt udda i mina öron..
    Vilka jämförde sex med att föda barn? Jag har inte hittat dem.

Det jag har sett att det är kvinnor som är total icke imponerade av vad man kan få plats med i fittan, som TS tycks bli av sin KK när hon trycker upp en DildoXXL.
    Så det gör en jämförelse med barnafödandet för att påvisa vad en kvinnas fitta klara av.
  • Anonym (kvinna)

En normal slida är bara 10 centimeter djup, vid upphetsning någon centimeter till.

Det finns inga 20 centimeter djupa slidor. Tänk er själva kvinnor ni kan alla känna er livmodertapp (läs alla trådar om tapp-pill) med fingrarna. SItter någon härinne på 20 centimeter fingrar just nu? nej, tänkte väl det.

• Anonym (Anon)
    Anonym (kvinna) skrev 2014-02-18 15:57:57 följande:
    En normal slida är bara 10 centimeter djup, vid upphetsning någon centimeter till.

Det finns inga 20 centimeter djupa slidor. Tänk er själva kvinnor ni kan alla känna er livmodertapp (läs alla trådar om tapp-pill) med fingrarna. SItter någon härinne på 20 centimeter fingrar just nu? nej, tänkte väl det.
    Sant. Men till det skall man veta att slidan drar sig uppåt och bakåt vid upphetsning. Dessutom finns det utrymme på sidan av livmoderstappen.
  • lykantrophona
    Anonym (kvinna) skrev 2014-02-18 15:57:57 följande:

Jag har faktiskt aldrig kommit åt livmodertappen med fingrarna, förstår inte hur folk gör? För jag antar att det borde kännas som att slidan tar stopp. Min kille har ibland kommit åt den med sin kuk när vi knullar, men hans penis är ju betydligt längre än 10 cm.

Borde nog ta och mäta med hjälp av dildo någon gång... Men då blir det ju måttet vid upphetsning, för jag tänker då inte stoppa in långa grejer i fittan utan att vara våt :P
  • Anonym (.)

Jag förstår inte ens varför det skulle vara intressant. Det är ju inte skönt att köra upp stora saker därnere, även om det skulle gå. Hur mycket kan en kille ta emot?

• akiles

Tror du la den

FemmeM skrev 2014-02-17 19:56:28 följande:
    Asså ärligt!? Var hon riktigt duktig och tryckte på själv? Naaaw  Låter som att du tror kvinnor egentligen inte klarar av att ha sex men gör det ändå, för din skull.  Varför spelar det roll hur mycket någon kan trycka upp i könet? Varför är det duktigt av henne, upphetsande för dig, att kunna trycka upp större grejer än din egen penis? Har du sett en nyfödd bebis, 4,5kg och 53cm? En sån har jag fött ur mitt kön. Upphetsande. Verkligen.

• Anonym (Annars)
    lykantrophona skrev 2014-02-18 20:49:28 följande:
    Jag har faktiskt aldrig kommit åt livmodertappen med fingrarna, förstår inte hur folk gör? För jag antar att det borde kännas som att slidan tar stopp. Min kille har ibland kommit åt den med sin kuk när vi knullar, men hans penis är ju betydligt längre än 10 cm. Borde nog ta och mäta med hjälp av dildo någon gång... Men då blir det ju måttet vid upphetsning, för jag tänker då inte stoppa in långa grejer i fittan utan att vara våt :P

Min sitter på bakre väggen tror jag, jag kommer åt den med fingrarna, känner även ingången/hålet på den. Sedan fortsätter slidan en bit till. Barnmorskan känner den så så länge man inte har extra korta fingrar/armar så ska det i de allra flesta fall gå bra.
Svar på tråden Vad kan en vanlig tjej ta emot?