• Jamku

Varför hatar folk MP?

För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?

Jag gör omröstningar för att spara lästid
  • Svar på tråden Varför hatar folk MP?
  • KillBill
    Flash Gordon skrev 2021-03-24 14:42:02 följande:
    Miljöfascism - att låta demokratin stå tillbaka för miljöns (det-högre-goda) skull

Även den moderatledda Alliansen hade diskussioner om att slopa det kommunala vetot för vindkraftsetablering. Dessutom föreslog Alliansen med moderaterna i spetsen  att det kommunala vetot för kärnkraftsetableringar skulle slopas. Betraktar du även Moderaternas förslag som fascism?

www.nyteknik.se/energi/miljominister-vill-slopa-vindkraftsveto-6420438
    www.regeringen.se/49bba9/contentassets/b37773c140a34165837544c502ddae50/karnkraft---nya-reaktorer-och-okat-skadestandsansvar-sou-200988
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Flash Gordon

Miljöpartistiskt kommunalråd i Örebro klarar bara inte av att ta ställning till om hederskultur är en kultur som är mer, lika mycket eller mindre värd än sekulära värderingar kring individens frihet.

twitter.com/KattisFolkeson/status/1374363195167621125

Fråga: "Är hederskultur bättre, sämre, eller lika bra som sekulära värderingar som bygger på individens frihet?"

Miljöpartist: "Men det handlar inte om vilket värde olika kulturer har ..."

Det är så svååårt för henne att säga att hederskultur är en kultur som är mindre värd.

• Kärringen Nilsson
    KillBill skrev 2021-03-24 17:07:34 följande:

Även den moderatledda Alliansen hade diskussioner om att slopa det kommunala vetot för vindkraftsetablering. Dessutom föreslog Alliansen med moderaterna i spetsen  att det kommunala vetot för kärnkraftsetableringar skulle slopas. Betraktar du även Moderaternas förslag som fascism?

www.nyteknik.se/energi/miljominister-vill-slopa-vindkraftsveto-6420438
    www.regeringen.se/49bba9/contentassets/b37773c140a34165837544c502ddae50/karnkraft---nya-reaktorer-och-okat-skadestandsansvar-sou-200988
    Nu tycker jag att vi gemensamt står upp för den feministiska politiken och sjunger we shall overcome. Det håller inte att skylla ifrån sig på oppositionen. Istället står vi gemensamt upp för den politik regeringen faktiskt för.
  • Kärringen Nilsson
    Flash Gordon skrev 2021-04-02 18:12:18 följande:

Kanske för att de på allvar tycker att Sverige ska ge bort sitt coronavaccin till andra länder innan alla i Sverige är vaccinerade - som en "solidaritetshandling"?

www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/ministern-vill-ge-bort-doser-innan-alla-svenskar-fatt/

MP har varit modiga och prioriterat invandrartäta områden framför riskgrupper. Nu när dessa fått är det viktigt att resten av världen får sitt vaccin innan det kommer på tal att svenskar får det.
  • Nimzay
    Kärringen Nilsson skrev 2021-04-02 18:18:41 följande:
    MP har varit modiga och prioriterat invandrartäta områden framför riskgrupper. Nu när dessa fått är det viktigt att resten av världen får sitt vaccin innan det kommer på tal att svenskar får det.
    Hej Kärringen Nilsson, är du här oxå och pratar om ditt älskade Mp? Skrattande
  • Kärringen Nilsson
    Nimzay skrev 2021-04-02 18:20:46 följande:
    Hej Kärringen Nilsson, är du här oxå och pratar om ditt älskade Mp? Skrattande
    Absolut, jag tror MP går en ljus framtid tillmötes. Jag är lite extra förtjust i att man äntligen tar avstånd från vita svenska kvinnor som shoppar. De är verkligen en miljöfara.
  • Nimzay
    Kärringen Nilsson skrev 2021-04-02 18:18:41 följande:
    Superduperbra! / Med vänliga hälsningar SocialdemokraternaSolig
  • Nimzay
    Kärringen Nilsson skrev 2021-04-02 18:27:39 följande:
    Absolut, jag tror MP går en ljus framtid tillmötes. Jag är lite extra förtjust i att man äntligen tar avstånd från vita svenska kvinnor som shoppar. De är verkligen en miljöfara.
    Jättebra såklart, för då blir det fler produkter kvar till invandrare att köpa istället...kläder, smink, parfymer yey!!FlörtOskyldig
Svar på tråden Varför hatar folk MP?