Solidaritet skrev 2015-08-25 07:26:03 följande:
Jag håller med er båda två, jag misstänker dock att i mitt fall handlar det helt enkelt om att Marias och Peters åsikter och sätt att framföra dem passade mig bättre. Maria är väldigt intelligent, det skadar inte i en politisk debatt.
Ja, politiken är nog mer personberoende än vad - åtminstone jag - egentligen önskar att den vore.
Men det kan knappast bara handla om personberoende som inneburit att MP tappat fart utan också regeringssamarbete där de dels har varit styrda av en borgerlig budget och dels fått igenom mycket lite av den egna politiken.
Min känsla är att det är lite baksmälla över MP, typ - blev det inte mer än så här.
Fast jag tror det går över så småningom - om inte annat så borde ju den här tråden locka till sympati med MP, här där skrikhögern och SD-sekten gemensamt går upp i falsett.
Och då anförda av ts, Jamku, det vill säga Runes, FL:s meste MP-hatare och samtidigt den som inte kan hålla en signatur levande mer än några dagar innan den blir bannad.
Men det är klart, det räcker inte att man visar vilka som hatar MP, de måste ha något att komma med själva också.
Hoppas Isabella Lövin blir ett av partiets två nya språkrör så snart som möjligt.