• Anonym (Osäker)

    äldre kvinna yngre man

    Vad har ni för åsikter angående åldersskillnad ???
    Jag snart 40 han 22 kan det funka någon som varit i denna situation?

  • Svar på tråden äldre kvinna yngre man
  • Anonym (;-))

    Har fyra pojkar mellan 36 och 28 . Hargenom dem hört jag är en het milf , men jag tränartvå timmar 6 dagar i veckan vägra vara tant men endå ingen övervintrad tonåring . Får många förslag från yngre män . Men för mig känns det som barna rov sexet är det nog inget fel på men jag bara inte tänder på unga män .

  • mr me
    taquine skrev 2014-07-21 00:55:56 följande:
    Vad har du här att göra själv då ?Jag är i vilka trådar jag vill
    Men tråden handlar ju inte om dig och din 18-årige son, utan om TS, som är 40, och en man hon är intresserad av, som är 22.

    Han är 22 år och, kan man förmoda, har flyttat hemifrån, kanske har ett jobb och en etablerad tillvaro redan. Det handlar inte om att han ska ta hem någon till pojkrummet hemma hos mamma, utan om vem han träffar i egenskap av att vara en vuxen, sedan drygt fyra år tillbaka myndig och självständig person.

    Du och din 18-årige son, vars privatliv jag anser att du inte har med att göra mer än om det berör sådant som sker i ert gemensamma hem så länge han bor hemma, hör liksom inte hemma i denna tråden.

    Jag äcklas långt mer av mammor som lägger sig i sina vuxna söners privatliv, eller i allt för stor utsträckning deras liv i största allmänhet, än en 40-årig kvinna och en 22-årig man - båda vuxna människor - som får känslor för varandra.
  • taquine
    mr me skrev 2014-07-21 11:49:54 följande:
    Men tråden handlar ju inte om dig och din 18-årige son, utan om TS, som är 40, och en man hon är intresserad av, som är 22.

    Han är 22 år och, kan man förmoda, har flyttat hemifrån, kanske har ett jobb och en etablerad tillvaro redan. Det handlar inte om att han ska ta hem någon till pojkrummet hemma hos mamma, utan om vem han träffar i egenskap av att vara en vuxen, sedan drygt fyra år tillbaka myndig och självständig person.

    Du och din 18-årige son, vars privatliv jag anser att du inte har med att göra mer än om det berör sådant som sker i ert gemensamma hem så länge han bor hemma, hör liksom inte hemma i denna tråden.

    Jag äcklas långt mer av mammor som lägger sig i sina vuxna söners privatliv, eller i allt för stor utsträckning deras liv i största allmänhet, än en 40-årig kvinna och en 22-årig man - båda vuxna människor - som får känslor för varandra.
    Herregud vilken utläggning, Ha en trevlig dag...
    Goodness me
  • mr me
    taquine skrev 2014-07-21 13:31:38 följande:
    Herregud vilken utläggning, Ha en trevlig dag...
    Ja, det här är ett diskussionsforum förstår du, då får man räkna med "utläggningar" som kanske kan trötta ut personer av din typ vilka, som bäst, klarar av att häva ur sig irrelevanta påhopp av typen "thantslem" och "äckel".

    Men för att förtydliga så börjar jag med att citera dig igen:
    taquine skrev 2014-06-14 00:48:58 följande:

    Alltså personligen som jag skrivit i en annan tråd har jag svårt för både medelåldersmän samt kvinnor som ska på små skitungar i tonåren  som inte är torra bakom öronen. Varför liksom ? Uppfattar mest en osäkerhet att man inte kan umgås/knulla med sådana i sin egen ålder. Har själv barn i spannet 18-22 så jag känner bara rent äckel vid tanken...Kräks Hade ett tantslem på 40+ gått på min son  vet jag inte vad jag gort, nej det kan vi ta när vi är 60-70 då kan jag anse det legitimt att ta en 30-40 man , inte annars . 


    Män i åldern 18-22 är inte "barn". De är vuxna och myndiga individer som kan ta ansvar för sig själva och sin egen sexualitet.

    Nu handlar det dessutom inte i denna tråd om din 18-årige son, utan om en annan 22-årig VUXEN MAN.

    Nu blev det "herregud" och "" en "utläggning" IGEN. Vad jobbigt...
  • Anonym (Lill)

    Hej, Jag från andra tråden här.(17 år yngre)
    Lustigt med ännu en i min ålder och yngre man i samma ålder. Vi har diskuterat i den andra tråden att 40, 23 skulle kunna var ok, om han är vuxen, med eget etablerat vuxenliv.
    Jag är rädd att visa vad jag känner med risk för att han ska tycka det är obehagligt/läskigt och att mitt självförtroende inte är det bästa efter ett jobbigt tidigarew förhållande och uppbrott.
    Jag har nu fått mod att våga och har nu iaf sagt att jag vill träffa honom. Det skulle i så fall ske nu i dagarna, så nu väntar jag på om han kommer höra av sig och vad som i så fall händer :)

  • missan75
    Anonym (Osäker) skrev 2014-02-17 22:11:11 följande:

    Vad har ni för åsikter angående åldersskillnad ???
    Jag snart 40 han 22 kan det funka någon som varit i denna situation?


    Jag blir 40 nästa år och det finns ingen chans att en 22 åring skulle attrahera mig. Jag gillar män och inte killar som nyligen är ur tonåren.

    Men vad andra gör bryr jag mig inte om.
  • Anonym (Aa)
    anomys skrev 2014-09-06 12:50:45 följande:

    Letar själv efter en mogen kvinna, kille på 22


    Varför en mogen kvinna? :)
  • HäckHäxan
    Anonym (Aa) skrev 2014-09-06 13:38:06 följande:
    Varför en mogen kvinna? :)
    Jag gissar vilt på att det beror på att han attraheras av mogna kvinnor Drömmer
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
Svar på tråden äldre kvinna yngre man