Ivf mars 2014
Förresten, lunchsprayning? Jag sprayar morgon och kväll?
Förresten, lunchsprayning? Jag sprayar morgon och kväll?
Ok! Nu blir jag lite fundersam, bruna flytningar på spraydag 8? Vad betyder det?
Liamae: fick rosa/bruna flytningar i tre dagar sedan inget mer? Detta var runt dag 8! Sitter nu och väntar på ett samtal från Falun, förmodligen får jag åka dit och ta blodprovet och göra ett vaginalt ultraljud för att se om jag är nedreglerad, skulle ju bara ha tagit ett Blodprov på hemorten var det tänkt. Symptom känner jag väl inga direkt... Trött känner jag mig ibland och sedan kan jag svettas mycket eller typ ena stunden frysa och sedan helt plötsligt blir jag jättevarm?! Ont i huvudet ibland men inte så mycket. Usch nu är jag orolig för att inte jag är nedreglerad till den 10 mars :/ visst ska man byta nässprayflaska efter ca: 14-15 dagar??
Annelieee: Välkommen och grattis för att du har tagit dig så långt redan :) önskar jag vore där jag med :) har det fungerat bra för dig med nässpray och så? Jag har ju inte blödit ordentligt ännu utan bara haft flytningar som du kanske har läst! Så spännande ser fram emot att följa dig, hoppas verkligen att det tar sig nu och att vi alla få bli mammor i slutet av detta år eller 2015, underbar tanke va?!
Ja, jag har pratat med dem och de säger att vissa får en lite mindre blödning och att det räcker och jag kan ju fortfarande få min blödning eftersom jag inte ska dit o kolla förrän på måndag, så ännu finns det ju tid... Jag sprayar ju synarela och där brukar de säga inom 14 dagar ungefär att blödningen ska äga rum men jag vet inte hur det där är... Vet inte heller om man kan göra så mycket fel med ett nässpray, hur menar du då? :) jag tycker också att det är skönt att kunna pratade andra om detta :)
Ooops jag läste fel, jag trodde du skrev om jag inte hade pratat med min klinik om jag hade gjort fel :) sorry! Lycka till nu, önskar att det får vägen för dig!! Uppdatera oss gärna! Förresten är detta ditt första ivf?
Nej samma här, det skulle liksom vara för bra för att vara sant! Ser att du inte sprayar och sprutar samma som jag, undrar vad skillnaden är och varför vi får olika ? Hmm!
Vid min klinik ska man spraya i tre veckor för att säkert vara nedreglerad + att de gör Blodprov så jag hoppas verkligen att jag är det :)
Jag vill också veta skillnaden på menopur och den andra sprutan. Jag kommer får spruta menopur på första försöket är just nu på sprayningen.