MissHelena skrev 2014-03-27 12:03:22 följande:
Neej! Förstår att det känns jättejobbigt =( Men nu känner ni till din kropp bättre så nästa gång blir det säkert bättre! Ska du göra det långa igen eller ska ni testa det korta nu? Jag gjorde det långa på vårt första försök och mådde skit. Sedan har jag gjort korta de två andra gångerna, men bättre resultat på både antal ägg och antal befruktade. Plus att jag inte mådde dåligt alls. Men det beror naturligtvis på om de hittat något fel som gör att det passar bättre med den ena eller andra behandlingen. På oss hittade de inget fel och därför spelade det egentligen ingen roll vilket protokoll vi valde. Håller tummarna på att nästa gång blir er gång!!
Jag hade ju helst velat gjort det korta men det verkar inte ens komma upp på förslag utan sköterskan sa att jag skulle börja ta lutinus ändå tre gånger per dag och spraya synarela som jag gjorde innan och sen ta ett Blodprov efter påsk, men då får jag ju spraya jättelänge har jag sett nu... Va liksom inte rikigt med då hon förklarade heller, var så himla ledsen och besviken... Har någon av er varit sjukskriven pga detta, jag känner mig helt slut psykiskt plus att jag är förskollärare, det känns inte så lockande att jobba mitt i allt...