• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Jag vet! Därför känns det som att jag är skengravid gör det brukar väl inte komma så tidigt annars? :o

• dahlia92

Finns ju dom som säger att dom kände att dom var gravida dagen efter äl haha så det är ju inte helt omöjligt :) och du närmar dig ju din bim så det borde ju vara dags för lite tecken nu tycker man ju?

• Acire94

Hoppashoppas! Jag tycker att jag har känt mer och mer symptom under dagen vilket känns sjukt bra! :D

• Johannah01

Mjölkproduktionen börjar med en gång man blir gravid. Jag har en kompis som började läcka redan i vecka 12:/ nu är jag i vecka 6+6 :) har berättat för typ alla haha

• dahlia92

Jaså oj :o haha kunde du inte hålla dig? Vad har du fått för reaktioner? Blev alla glada? :)

• dahlia92

Idag vaknade jag med mensvärk eller molande värk i magen. Ska ju inte ha mens än på 8 dagar så vet inte vad det beror på. Men om jag nu ska få mens vore det skönt om den kom för tidigt :)

• Acire94

Haha vad kul! Jag kommer nog inte Heller kunna hålla mig även fast jag vill :p

Nemen då kanske du är gravid då :D Gud vad kul, då slipper du blöda på semestern;)

• dahlia92

Ne jag skulle inte heller kunna hålla mig, max tvä dar haha. Ne säg inte så då blir jag bara besviken om det inte är så haha :) men molande värk kan väl vara ett tecken? Säkert bara mensen som visar att den är på gång :/

• Acire94

Jag ska testa imorgon!! Är jättenervös men vill inte hoppas på för mycket...kommer säkert inte bli två streck ändå :/

Svar på tråden ömma bröst!