• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • dahlia92

Hade aldrig trott att det skulle vara så svårt att bli gravid.. andra blir det titt som tätt men inte jag. Trodde inte att det skulle vara så komplicerat :)

• Johannah01

Och jag trodde att det skulle vara jätte komplicerat :) det är sjuuuuuukt att de togs sig direkt!!

• dahlia92

Ja vissa har det bra :) är ändå rätt glad att det inte tog sig direkt, december närmar sig haha ;) måste hinna med o fixa barnrum o alla grejer :)

• dahlia92

Acire, hur går det för dig?

Jag har haft mensvärk/molande värk till och från sen jag trodde min äl började. Vet inte riktigt vad som pågår, om jag missat min äl och den är nu eller vad det kan vara? Fick även förut en tjock vit flytning (ursäkta äckligt) men den flytningen som kommer vid äl brukar väl vara mer genomskinlig. Vet inte om min kropp har kommit i balans än efter p-pillrena. Känns nästan som att mensen är på G igen? För nu gör det väldigt ont och svagt illamående och så var det förra gången jag fick mens. Blir galen på detta snart :P

• Acire94

Hmm, jag har knappt känns något än! Bara liiiite öm i brösten men sen var det kanske 3-4 dagar sen äl också :)

Brukar man inte få en vit flytning när man är gravid?!? Hoppas det är tecken på graviditet och inte motsatsen, illamående passar ju också in? Du kanske hade äl innan du trodde? Eller när hade du? :)

• dahlia92

Ja jag var också lite öm i bröstena, det kommer o går :P Ne precis har ju inte gått så många dagar därför tycker jag det är konstigt om detta skulle vara relaterat till en graviditet, tror mer att mensen är på G igen ;(

Tror att jag hade äl mellan 13-15e, så det har ju inte gått många dagar lixom. Och sån här flytning fick jag ju i mars också när jag trodde att jag kunde varit gravid. Kan inte tiden bara gå lite fortare, har inte bim först nästa onsdag enligt appen, när har du?

• Acire94

Man vet ju aldrig, men det är klart om det inte har gått så många dagar så är det väl inte så troligt..

Jag har ingen aning! Om jag skulle gått efter förra månaden så skulle jag ha ägglossning typ den 22e och nu hade jag ju 15/16 typ! Men jag vet inte, 29/30e kanske? Vi får väl se :)

• dahlia92

Ja men då har vi ungefär samtidigt, så det är ju kul. :) Hoppas att det är våran tur nu ;)

• Johannah01

Åh hoppas! Idag åkte min smootie upp igen imorse! Har funkat så bra mot illamåendet men idag så fick den inte stanna:(

Svar på tråden ömma bröst!