• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Jag har lång cykel sen p-pillerna så har jättelångt till äl enligt appen :( typ 20e.. men ska beställa lite mer stavar eller stickor så jag har koll :)

Jag blöder inte alls mycket men nu har det börjat bli mer klarrött i alla fall. Plus att förra månaden slutade brösten göra ont när jag fick mensen men nu gör det fortfarande ont, konstigt!

Men jag tror inte att jag är gravid så ska ta en drink med sambon och hans kompis:)

• Johannah01

Idag har jag hittills kissat 10 gånger på 12 timmar alltså jag vet inte vad jag ska säga till mina brukare xD jag har typ skrattat lite å sagt att jag druckit mycket och har liten blåsa... Jobbigt ;)

• dahlia92

Haha nej vad kul :D något mer som hänt med kroppen hittils?? Själv har jag nog äl nu, känns som det iaf. Har inte hunnit köpa de där jäkla testen nu heller haha men nu ska vi nog allt kunna pricka in tycker jag.. om det inte tar sig nu lär jag bli orolig att det är något fel på mig.. Kanske är all stress som gör att det inte funkar också..

• Acire94

Haha, vad jobbigt!

Jag tror också att jag har äl nu, min cykel är väldigt oregelbunden märker jag. Har ont i tjejmagen och ibak på ryggen och så lite ömma bröst. Får väl se vad som händer :)

• dahlia92

Ja min är ju också oregelbunden helt plötsligt då jag fick mensen för tidigt.. jag har samma, eller som mensvärk och det började idag. Hur funkar det då? Har ägget redan släppt eller känner man att det är på gång eller vad händer? Är sjukt dålig på vad som händer i min egna kropp, skämmigt :-P

• Acire94

Jag tror att det är på gång typ :) Är inte säker men, ah! Känns så, haha :)

• Johannah01

Magen har växt och jag känner mig verkligen fet och sladdrig. Tror jag kommer få mycket vätska under graviditeten. Min mamma gick upp över 30 kg med mig. Med vätska då.. Hon gick ner allt direkt efter.. Idag skulle jag bada med en kompis men vi fick ta en promenad istället då mina bröst inte passa i någon Bekini! Alltså det såg hemskt ut haha! Så dags att köpa ny Bekini inför sommaren. Typ XXXXXXXL eller nått x)

• dahlia92

Hahah oj redan.. synd att vi inte är i samma alla tre :( hade varit jättekul :) hoppas på våran tur denna månaden! :)

• Acire94

Oj! Du kanske inte tycker det just nu men.... Gud vad kul!! :D Haha, jo mycket förändras ju när man blir gravid, så du får nog köpa en del nya kläder ;)

Jodå! Det är nog våran månad nu! Tog ett äl-test idag och det visade starkt! :D

• dahlia92

Ja nu kör vi på så det ryker haha har fortfarande mensvärk så kör på några dar till

Svar på tråden ömma bröst!