Den stora MAKE-UP tråden!
Här tänkte jag att vi kunde samla in alla våra bästa make-up tips & trix, samt rekommendera de bästa make-up produkterna m.m
Här tänkte jag att vi kunde samla in alla våra bästa make-up tips & trix, samt rekommendera de bästa make-up produkterna m.m
Tycker jag med, mina bryn är det som tar mest tid om det är vardag!
Ska köpa o testa :)
Men vad har ni för favoritmascaror då? hittar inte en endaste jag är helt nöjd med! vill ju ha en som inte klumpar, ger volym och långa ögonfransar
helst i brunfärg också.
Min absoluta favorit någonsin är lash stiletto från maybelline. Den såldes i Sverige för några år sedan men eftersom dom hela tiden kommer med nytt så finns den inte längre. Jag får köpa den på ebay varje gång (har typ 10 på lager) men det är så himla värt för den är så galet bra. Otroligt längd, separation, volym, klumpar aldrig, finns i svart och brun.
Annars gillar jag loreal wings mascara, tror inte den finns i brun men kanske. Den är också helt fantastisk.
I mascaraväg älskar jag Volume Million Lashes Mascara från l'Oréal.
Jag gillade faktiskt IsaDoras mascara (den lila smala flaskan, kommer inte ihåg vad den heter) Kanske nåt med lengthning? Gav jättefina separerade långa fransar
Använder ni bara svart mascara? Hade tänkt investera i en brun för första gången bara för att... testa...
Endast svart mascara och endast rött läppstift.