Den stora MAKE-UP tråden!
Här tänkte jag att vi kunde samla in alla våra bästa make-up tips & trix, samt rekommendera de bästa make-up produkterna m.m
Här tänkte jag att vi kunde samla in alla våra bästa make-up tips & trix, samt rekommendera de bästa make-up produkterna m.m
Necessären återfunnen! I helt skick dessutom. Jag förvarar normalt det mesta i ett badrumsskåp eller i en korg, men jobbar borta mycket och tar då med mig en sminknecessär med nödvändigheterna.
Ögonskugga: har brun/grönmelerade ögon och rött hår och passar bäst i olika lila toner, guld, koppar, brunt, mullvad, svart... Älskar ögonen när jag kör svart sotning.
Sämsta sminket: har mascara från Bobbi Brown just nu som jag ogillar skarpt. Den trillar ner under ögonen samtidigt som den är svår att ta bort.
Borstar: har diverse, men bästa borstarna är en creasebrush från Japonesque och en foundationborste från något företag som gjorde mineralsmink,
Oompaloompa! Haha.... Ja det kan nog stämma! Kände mig nästan sjuklig med den på...
Hatar dessutom alla märken som inte kan ha foundation för alla, jag är väldigt ljus i hyn och hittar nästan aldrig någon i min färg.
På sommaren är det lättare då kroppen är brun men exfolierar mitt ansikte så ofta så jag är likblek där ändå men man ska ju matcha med halsen och bröstet så det fungerar ju ändå