• Ernst Hugo

Rund & fin

Så många kvinnor med rundare former eller för den delen större kvinnor, som är oroliga över hur de uppfattas. Inte minst här på FL. Det är jobbigt att se i synnerhet när det verkligen inte behöver vara så! Låt detta vara en feelgood-tråd där män kan uttrycka sin uppskattning och större kvinnor kan berätta om det bästa med att vara av det rundare slaget

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-07 20:23
    Här kommer 2.0

www.familjeliv.se/Forum-24-69/m72956596.html
  • Svar på tråden Rund & fin
  • HäckHäxan
    Anonym (zornkulla) skrev 2014-04-06 17:10:39 följande:
    Bra!  
    Just nu är jag höggravid och då gillar jag faktiskt min kropp lite extra paradoxalt nog, men din kropp är nog en av de vackraste jag sett. Jag får sån lust att basera en romanhjältinna på den. (Är författare - hoppas jag inte blev för creepy nu...)
    Vilken fin gest eller jag tycker det iaf
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 18:08:52 följande:
    Tagit bort den Solig
    Ahh nå då är det svårt att se hahaha
    Canis meus id comedit
  • Anonym (Mamman)

Vad vackra ni alla är. Skit att jag inte kan tycka det om mig själv. Skulle aldrig utsätta mig för en operation som ger större bröst men jag skulle hemskt gärna vilja ha ett par större som passar ihop med Kardashianrumpan.

• Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 18:06:02 följande:
    Jag kan inte se *snyft*
    Tog bort den....Oskyldig
    Fuck perfection, love yourself and don't give a fuck what people think.
  • Kaa76
    Ernst Hugo skrev 2014-04-06 13:23:01 följande:
    Kaa@ Mjukheten du talar om är just en av de saker som är tokigt attraktiv. Många män tycker annorlunda men personligen älskar jag det blir smått hypnotiserad.
    Jag tror det också har mycket med personlighet att göra, vet att en del män som "normalt sett" inte alls attraheras av runda damer uppskattar mitt utseende.  
    Mins speciellt en man som jag var på picknick med (var ett rätt stort gäng, så inte bara han och jag).  Han sa det rakt ut, att han aldrig attraherats av någon som inte är väldigt vältränad, men att han både blev nyfiken och kåt av tanken på att göra något mer med mig.   Tog det som en komplimang, även om jag misstänker att en del kvinnor inte hade uppfattat det så. Tror det också är något många av oss måste jobba med, det är inget negativt att vara rund eller tjock eller vad man nu vill kalla det.  Har kanske också med medias bild att göra, där det alltid kopplas i hop med osundhet.  Men jag försöker inte bry mig om det alls, har lägre blodtryck än de flesta, när jag inte är gravid och lider av foglossning tränar jag på gym varannan dag, brukar springa en 5 km runda med hunden tre gånger i veckan, äter i stort sätt inget sött osv. Är både mer aktiv och mer vältränad än de flesta, men som sagt ändå av modell större. Vikt och hälsa har inte så mycket med vart annat att göra, mer beteenden som ev. kan resultera i hög vikt och hälsa  
  • SAD
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 18:05:08 följande:
    Alltså du är så vacker, underbara kvinna 

Ska du säga!

Men tack, jag blir så otroligt glad av att höra det, fast du skulle behöva banka in det i huvudet på mig, haha! <3 puss!
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 18:18:06 följande:
    Tog bort den....Oskyldig
    Darn, du cokså. Jag är för sent ute jämt här inne.
    Canis meus id comedit
  • lille Birger
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 00:06:29 följande:
    Ska det visas rumpor kan ju jag lika gärna bidra med min!Drömmer

Cool rumpa. Cool
  • HäckHäxan
    SAD skrev 2014-04-06 19:53:10 följande:

Ska du säga!
    Men tack, jag blir så otroligt glad av att höra det, fast du skulle behöva banka in det i huvudet på mig, haha! <3 puss!
    haha nå jag postade mina bröst stående till dig igår utan en tanke på alla andra miljoner jävla människor på forumet ( har äntligen fått bort den jävla bilden men ändå )

Inte banka, nä nä, jag hade hånglat upp dig mot första bästa väg och förklarat hur underbar du är, så det så! Puss, kram och en mjuk hand mot din kind Hjärta
    Canis meus id comedit
  • Anonym (tjockisen)

OJ, jag såg bilden på dig SAD och anser att du är en grymt vacker kvinna! Övriga bilder ser jag ju inte då de är borta tyvärr. Tänkte att jag liknar dig lite men fotade mig själv och insåg då att så inte var fallet... :( Men jag trotsar alla känslor och gör nu nåt jag aldrig ens tänkt tanken på... Efter en graviditet som slutade med ett snitt så var inte magen bara stor längre utan fick också det hemska hänget. :(

Svar på tråden Rund & fin