Ernst Hugo skrev 2014-04-06 13:23:01 följande:
Kaa@ Mjukheten du talar om är just en av de saker som är tokigt attraktiv. Många män tycker annorlunda men personligen älskar jag det

blir smått hypnotiserad.
Jag tror det också har mycket med personlighet att göra, vet att en del män som "normalt sett" inte alls attraheras av runda damer uppskattar mitt utseende.
Mins speciellt en man som jag var på picknick med (var ett rätt stort gäng, så inte bara han och jag). Han sa det rakt ut, att han aldrig attraherats av någon som inte är väldigt vältränad, men att han både blev nyfiken och kåt av tanken på att göra något mer med mig. Tog det som en komplimang, även om jag misstänker att en del kvinnor inte hade uppfattat det så. Tror det också är något många av oss måste jobba med, det är inget negativt att vara rund eller tjock eller vad man nu vill kalla det. Har kanske också med medias bild att göra, där det alltid kopplas i hop med osundhet. Men jag försöker inte bry mig om det alls, har lägre blodtryck än de flesta, när jag inte är gravid och lider av foglossning tränar jag på gym varannan dag, brukar springa en 5 km runda med hunden tre gånger i veckan, äter i stort sätt inget sött osv. Är både mer aktiv och mer vältränad än de flesta, men som sagt ändå av modell större. Vikt och hälsa har inte så mycket med vart annat att göra, mer beteenden som ev. kan resultera i hög vikt och hälsa