• Ernst Hugo

Rund & fin

Så många kvinnor med rundare former eller för den delen större kvinnor, som är oroliga över hur de uppfattas. Inte minst här på FL. Det är jobbigt att se i synnerhet när det verkligen inte behöver vara så! Låt detta vara en feelgood-tråd där män kan uttrycka sin uppskattning och större kvinnor kan berätta om det bästa med att vara av det rundare slaget

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-07 20:23
    Här kommer 2.0

www.familjeliv.se/Forum-24-69/m72956596.html
  • Svar på tråden Rund & fin
  • Anonym (tjockisen)

Störigt med mobilen ibland...

• Anonym (tjockisen)

Återkommer med bilder från datorn senare...

• J  a d e d
    Anonym (tjockisen) skrev 2014-04-06 20:07:30 följande:
    OJ, jag såg bilden på dig SAD och anser att du är en grymt vacker kvinna! Övriga bilder ser jag ju inte då de är borta tyvärr. Tänkte att jag liknar dig lite men fotade mig själv och insåg då att så inte var fallet... :( Men jag trotsar alla känslor och gör nu nåt jag aldrig ens tänkt tanken på... Efter en graviditet som slutade med ett snitt så var inte magen bara stor längre utan fick också det hemska hänget. :(
    Anonym (tjockisen) skrev 2014-04-06 20:08:33 följande:
    Störigt med mobilen ibland...
    Skriv ett nytt inlägg bara :)

• Ernst Hugo

Häckis, jag hann se dem underbart fina ♡

• HäckHäxan
    Ernst Hugo skrev 2014-04-06 20:18:44 följande:
    Häckis, jag hann se dem underbart fina ♡
    Jag litar på dig fullt ut, rakt av. Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Någon dag kanske jag också vågar ta en bild typ så som SAD sitter på sin, men det är inte idag, för idag kan jag inte ens vinkla armen att försöka ta ett, är lycklig att jag lyckades ta mugg och tallrik ur skåpet. För jäkla ont i nacke och axel, har suttit i sen jag vaknade igår.

Canis meus id comedit
  • Ernst Hugo

När jag var 6 år skall jag tydligen ha sagt till min storasyster som då var 17 att hennes kompis Else borde komma oftare på besök hemma hos oss. När min syster frågade varför så svarade jag: - Ja, men hon är snäll och så stora fina bröst

• NyttNamn
    Ernst Hugo skrev 2014-04-06 20:24:43 följande:
    När jag var 6 år skall jag tydligen ha sagt till min storasyster som då var 17 att hennes kompis Else borde komma oftare på besök hemma hos oss. När min syster frågade varför så svarade jag: - Ja, men hon är snäll och så stora fina bröst
    He he... Det ska böjas i tid, det som krokigt ska bli Tyst
    Pour some sugar on me...
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 20:20:59 följande:
    Någon dag kanske jag också vågar ta en bild typ så som SAD sitter på sin, men det är inte idag, för idag kan jag inte ens vinkla armen att försöka ta ett, är lycklig att jag lyckades ta mugg och tallrik ur skåpet. För jäkla ont i nacke och axel, har suttit i sen jag vaknade igår.
    Typ utbredd nackspärr? Obestämd
  • J  a d e d

Lite mer bilder behövs här. SAD? Drömmer

Svar på tråden Rund & fin