IVF Maj 2014!
Läkaren sa till mig att en graviditet kan få en överstimulering att blossa upp. Man får ett sånt hormonpåslag av graviditeten.
Hoppas du mår bättre snart!
Läkaren sa till mig att en graviditet kan få en överstimulering att blossa upp. Man får ett sånt hormonpåslag av graviditeten.
Hoppas du mår bättre snart!
Grattis tomsfru!!!!!!!!
Grattis hoppet79!!!
Har undrat hur det gått för dig.
Känns magen fortfarande varm?
Jag hade två dagar av riktig värme i livmodern men det har försvunnit nu.
Lycka till och hoppas att plusset håller i sig!
Jestis, hur mår du idag?
Vi är på samma ruvardag, jag tycker att det börjar bli svårt att hålla sig ifrån att tjuvtesta! Vill veta nu!!! Tror inte att det här försöket tagit sig, men då vill jag veta det också så kan jag njuta avvin på balkongen istället :)
Jestis, vi är ju på samma ruvardag. 11 idag.
Jag testade med ett äl-test och fick glad gubbe direkt. Sen tog jag ett digitalt graviditetstest och det blev positivt. Med eftermiddagsurin!
Jag är gravid!!!! Kan inte tro det, det är ofattbart!!!
Tack för grattis! Extra tack till Ljusskimmer. Det kommer funka för er också <3
Jestis, det var ett 2-dagars. Symptom: trötthet, lite illamående och huvudvärk. Har haft mensvärk ibland.
Calgyl, visst är det otroligt?!?! När får man göra ultraljud?
Jag tog min gonal f kl 21 varje kväll.
Tror man får välja lite själv men det ska vara samma tid varje dag. Jag valde 21 för då visste jag att både jag och min tjej skulle vara hemma så hon kunde ge mig sprutan.
Körde teamwork :) och det kändes bra att hon var delaktig.
Lycka till!
Hej tjejer!
Har en fundering. Jag är i vecka 5 och är lite orolig för att sluta med progesteronet. Sahlgrenska sa att jag skulle ta 3 om dagen till testdag, därefter 2 om dagen tills de tar slut. Mina är snart slut och jag oroar mig för vad som händer när jag slutar. Kommer min kropp klara av att bibehålla graviditeten själv?
Är det nån här som plussat och slutat med progesteronet? Hur gick det?
/orolig
Beklagar verkligen Calgyl. Det är ju mardrömmen... jag misstänker att allt inte står rätt till hos mig heller. Har haft bruna flytningar i måndags och igår och mina symptom har försvunnit. Är på 6+3 och ska på vul på onsdag. Känner mig jätteledsen....
Hej! Jag har glömt att uppdatera er! Vi var på vul förra veckan och fick se våran lilla ärta. Nu är jag i vecka 9 och har inte haft några fler konstiga flytningar. Jag är gravid!!! Kram
Å så fin lillaskräp! I vilken vecka är du?
Så fin lillaskräp! Grattis!
Jag tror också att jag har en liten pojke i magen.
Får se om jag har rätt, rul om 2 veckor.
Vi med!