• Skogsduvan

Österbottningar, välkommen till nya tråden!

Hej på er österbottningar!

Tiden går fort, nu är det redan tre månader sedan jag startade förra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-28/m5492579.html! Och eftersom trådar stängs vid tre månaders ålder så är vi illa tvugna att hitta ett nytt ställe att samlas på. Den förra tråden fick ca 550 svar och handlade om allt från matlagning och recept till förlossningsavdelningar, sjukdomar, julhälsningar och språkdiskussioner.

Förhoppningsvis blir denna tråd lika innehållsrik! Känner jag er rätt så blir den...

Å som sagt, ha som vil skrivar på dialekt!

• Svar på tråden Österbottningar, välkommen till nya tråden!
  • la Demoiselle Snorque

Herbina:

Ne det ska finnas nåt för mammor och barn..inte vanlig mammabarn träff utan nåt annat!

Frågade om det på rdg igår och hon sa att tider och dagar fanns upp på anslagstavlan men så glömde jag bort att titta!

Karttu: Jag hade på henne ett par byxor, strumpor en body och en varmare fleece tröja, tunn mössa och så bara i åkpåsen!

• aell

Engla-Li: Jag tror inte att det finns något annat än försammlingens föräldra-barn som är i Furugården på måndagar.

• nattuggla

Herbina: Vilka festliga bilder du har hitta!

Idag har vi vari ut och gått 2 timmar, oj va härlit e va:) Så nu har Amanda fått nå frisk luft, hon e lite medtagen efter sjukan (å int så lite heller) så hon orkar int just gå nå men mommo kom med och tog Amanda i sittkärron så då kunde vi ju gå långt i alla fall. Så idag har vi tillbringat det mesta av dagen med att få henne att äta och dricka och nu ikväll gick det faktiskt ner en del så vi ska hoppas hon blir bättre. Lite knepigt när hon int äter så mycke annars och nu MÅST hon ät.

Svar på tråden Österbottningar, välkommen till nya tråden!