• sandraJ

kik!

Hej!
    Finns det någon här som vet vart man kan hitta någon att chatta lite snusk med?
    Hade en kille som jag chattade med förut men han väldigt jobbig och kunde inte sluta fråga efter bilder på mig! 

• Svar på tråden kik!
  • Smecker
    Nougat skrev 2014-04-13 14:16:42 följande:
    Hahaha, trodde att du var en kille. Det är ju en killes sida du har.{#emotions_dlg.flower}
    Visserligen, men jag bor inte i Skåne.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    LasVegas skrev 2014-04-13 14:10:47 följande:
    Vad i 17 är en kodda-spark ??
    En skånsk fotbollsspark på bollarna, utförs traditionellt, och med fördel, med träskor.
  • Nougat
    Smecker skrev 2014-04-13 14:18:22 följande:
    Visserligen, men jag bor inte i Skåne.
    Inte jag heller, men nära nog för att veta vad det betyder.Förvånad
  • Smecker
    Nougat skrev 2014-04-13 14:20:40 följande:
    Inte jag heller, men nära nog för att veta vad det betyder.Förvånad
    Jag beklagar Gråter
  • Nougat

LasVegas, berätta lite om din kik-kväll...är så nyfiken.Solig

• Tveksamt

Inte för att vara den som är den, men lite av grejen med att snacka snusk är väl just att man kan skicka lite bilder också?
    Jag har inget emot att snacka lite på det viset, men min erfarenhet är att det hela brukar rinna ut i sanden efter ett tag om man aldrig träffas. Lite fortare om man bara skriver, lite långsammare om man även skickar bilder och klipp till varandra. Inte för att det är något fel med det, man kan ju vilja ha lite tidsfördriv sådär enkelt till hands bara också och inte alls vilja träffas..

Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • J  a d e d
    Tveksamt skrev 2014-04-20 14:16:14 följande:
    Inte för att vara den som är den, men lite av grejen med att snacka snusk är väl just att man kan skicka lite bilder också?

Jag har inget emot att snacka lite på det viset, men min erfarenhet är att det hela brukar rinna ut i sanden efter ett tag om man aldrig träffas. Lite fortare om man bara skriver, lite långsammare om man även skickar bilder och klipp till varandra. Inte för att det är något fel med det, man kan ju vilja ha lite tidsfördriv sådär enkelt till hands bara också och inte alls vilja träffas..

Jag är inte säker men tror det kan röra sig om ett alternativ till porr. Gratis mentalt glory hole måhända.
  • Tveksamt
    J a d e d skrev 2014-04-20 15:44:31 följande:

Jag är inte säker men tror det kan röra sig om ett alternativ till porr. Gratis mentalt glory hole måhända.
    Du tänker att man vill hålla sig till att bara skriva för att man inte vill se vem det är på andra sidan? Eller?
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • J  a d e d
    Tveksamt skrev 2014-04-20 16:58:56 följande:
    Du tänker att man vill hålla sig till att bara skriva för att man inte vill se vem det är på andra sidan? Eller?

Näh. Vem som är på andra sidan är nog dock av underordnad betydelse så länge hen iallafall förefaller vara kvinna samt med puls...
Svar på tråden kik!