• sandraJ

kik!

Hej!
    Finns det någon här som vet vart man kan hitta någon att chatta lite snusk med?
    Hade en kille som jag chattade med förut men han väldigt jobbig och kunde inte sluta fråga efter bilder på mig! 

• Svar på tråden kik!
  • Josun

Är syftet med Kik snuskchat eller använder folk det för annat med? Gick med för ett tag sedan men såg inte riktigt tjusningen. Men jag kanske hade fel inställning?

• Mrs Okänd
    Josun skrev 2014-10-27 23:39:28 följande:
    Är syftet med Kik snuskchat eller använder folk det för annat med? Gick med för ett tag sedan men såg inte riktigt tjusningen. Men jag kanske hade fel inställning?

Finns nog en del som använder det till att prata om annat än snusk också. Är ju ett snabbt sätt att kommunicera.
  • Anonym (Mamban)
    Mrs Okänd skrev 2014-10-30 09:19:29 följande:

Finns nog en del som använder det till att prata om annat än snusk också. Är ju ett snabbt sätt att kommunicera.
    Yes, bra att ha kontakt utan att lämna adress eller nummer

Hade en kk genom kik, satte på naughty nurse, vad hon heter eller ålder inte en blekaste men runt 30 gissar jag
  • Andersson999

Skulle gärna vilja prata lite med tjejer på kik, har ganska nyss skaffat det och har inte många alls att prata med. Skriv ett pm ;) Ni kommer inte ångra er om man säger så ;)

• Anonym (Singeltjej)

[quote=74258148][quote-nick]Andersson999 skrev 2014-10-30 11:42:47 följande:[/quote-nick]

Skulle gärna vilja prata lite med tjejer på kik, har ganska nyss skaffat det och har inte många alls att prata med. Skriv ett pm ;) Ni kommer inte ångra er om man säger så ;)

[/

Är du supertrevlig? ;)

• Prof.Kalkyl

Jag skulle också kunna tänka mig att testa detta, vet inte riktigt hur det funkar, men man lär sig väl :). Ja, jag är kille + supertrevlig, bra kombo va?

• Lahall
    Anonym (Singeltjej) skrev 2014-10-30 20:02:40 följande:

[quote=74258148][quote-nick]Andersson999 skrev 2014-10-30 11:42:47 följande:[/quote-nick]

[/

Är du supertrevlig? ;)

Alltid kul att chatta med folk
    Säg till om du känner för det
    /Lahall
  • Anonym (Singeltjej)

Kik är fantastiskt

Svar på tråden kik!