kik!
Hej!
Finns det någon här som vet vart man kan hitta någon att chatta lite snusk med?
Hade en kille som jag chattade med förut men han väldigt jobbig och kunde inte sluta fråga efter bilder på mig!
Hej!
Finns det någon här som vet vart man kan hitta någon att chatta lite snusk med?
Hade en kille som jag chattade med förut men han väldigt jobbig och kunde inte sluta fråga efter bilder på mig!
Är syftet med Kik snuskchat eller använder folk det för annat med? Gick med för ett tag sedan men såg inte riktigt tjusningen. Men jag kanske hade fel inställning?
Skulle gärna vilja prata lite med tjejer på kik, har ganska nyss skaffat det och har inte många alls att prata med. Skriv ett pm ;) Ni kommer inte ångra er om man säger så ;)
[quote=74258148][quote-nick]Andersson999 skrev 2014-10-30 11:42:47 följande:[/quote-nick]
Skulle gärna vilja prata lite med tjejer på kik, har ganska nyss skaffat det och har inte många alls att prata med. Skriv ett pm ;) Ni kommer inte ångra er om man säger så ;)
[/
Är du supertrevlig? ;)
Jag skulle också kunna tänka mig att testa detta, vet inte riktigt hur det funkar, men man lär sig väl :). Ja, jag är kille + supertrevlig, bra kombo va?
Är du supertrevlig? ;)
Jag är supertrevlig, lovar det ;)
[quote=74258148][quote-nick]Andersson999 skrev 2014-10-30 11:42:47 följande:[/quote-nick]
[/
Är du supertrevlig? ;)
Hej
Jag vill h nya kik vänner, någon som vill?
Kik är fantastiskt