• sandraJ

kik!

Hej!
    Finns det någon här som vet vart man kan hitta någon att chatta lite snusk med?
    Hade en kille som jag chattade med förut men han väldigt jobbig och kunde inte sluta fråga efter bilder på mig! 

• Svar på tråden kik!
  • pojken81
    Nougat skrev 2014-09-28 12:25:36 följande:

Kanske det...

Jag kik:ar gärna med dig :)
  • Nougat
    pojken81 skrev 2014-09-28 13:35:06 följande:
    Jag kik:ar gärna med dig :)
    Är tyvärr bara intresserad av tjejer just.
  • göteborgskillen

Jag KiKar gärna med tjejer..

tycker det är svårt att hitta tjejer som vill chatta.

irl har jag inga problem att hitta tjejer som vill prata å hitta på annat. Men när det kommer till cybervärlden är bom stopp.

hjälp mig!! Snälla.

vart finns ni/dom ??

• Anonym (Singeltjej)

Ja så är det, ett evigt tjötande om bilder. Men, som vissa skriver, så är det väl sexbilder/ video som dom flesta vill åt.

Jag har bara 15 killar på kik, hade 17 , men den ena ville knulla sönder min fitta så han åkte bort. Kommer inte ihåg vad den andra som åkte bort sa, men det hade nog nåt med äckelsnusk att göra. Börjar bli jobbigt att hålla ordning på vilken kille som är vilken snart

Men trevligt är det!!!!

• Anonym (Singeltjej)

Ja så är det, ett evigt tjötande om bilder. Men, som vissa skriver, så är det väl sexbilder/ video som dom flesta vill åt.

Jag har bara 15 killar på kik, hade 17 , men den ena ville knulla sönder min fitta så han åkte bort. Kommer inte ihåg vad den andra som åkte bort sa, men det hade nog nåt med äckelsnusk att göra. Börjar bli jobbigt att hålla ordning på vilken kille som är vilken snart

Men trevligt är det!!!!

• Anonym (Dirtytalk)
    Anonym (Singeltjej) skrev 2014-10-05 01:48:10 följande:

Men trevligt är det!!!!

Haha du diggar det vah?
  • Anonym (Singeltjej)
    Anonym (Dirtytalk) skrev 2014-10-05 03:08:37 följande:

Haha du diggar det vah?

Vilket?
  • kaffekompis

Finns säker många här som chattar med dig, är du från Skåne och intresserad utav lite mer än enbart sex så chattar jag gärna med dig eller någon annan där ute :)

Svar på tråden kik!