• Missmli

mammor i enköping

Hej ! Emelie heter jag och är 22 år jag och min sambo och våran lilla son på 7 månader håller på att leta lägenhet i enköping. Då min sambo fått jobb där så nåste vi flytta och vi känner igen där. Så jag undrar nu om de finna några mammor med barn eller folk över huvudtaget som skulle vilja slå ihjäl lite tid på dagarns eller bara prata så man slipper känna sig helt vilsen ;)

• Svar på tråden mammor i enköping
  • MMMR
    Melanie_ensam skrev 2014-07-22 00:48:15 följande:

Tack så mycket. Jag vill bara inte bli särbehandlad för att jag bara är 15.

Självklart inte. Vart bor du? Hur gamla är dina döttrar? :)
    I´m only responsible for what I say, not for what you understand.
  • Melanie_ensam
    MMMR skrev 2014-07-22 21:08:26 följande:
    Självklart inte. Vart bor du? Hur gamla är dina döttrar? :)
    I´m only responsible for what I say, not for what you understand.

Jag bor hos en fosterfamilj i Morgongåva. Och mina döttrar är 4,5 mån gamla
  • Melanie_ensam
    silverfirren skrev 2014-07-22 23:37:55 följande:
    Tufft med tvillingar Melanie!  Hur går de för er andra med att hitta lägenhet? :) 

Ja det är det. Jag försöker verkligen att göra mitt bästa.
    Kolla in min blogg och kommentera mycket. Mycket frågor uppskattas. www.mammamels.blogg.se
  • Missmli

Vi sökte en hemdirekt bostad idag igen så får se. Dock låg den i hummelstaeller hette det hunnetsa haha minns inte nu bara för det. Men i radhusen där har dock hört att elen blir svindyr så ja är kanske inget vi har råd med just nu när vibara har en inkomst men kolla kan man ju göra. Ska maila alla privata i morgon igen för fjärde gången. Hoppas på tur snart !

• Missmli

Fjärdhundra (heter det så?) Hur långt bort från enköping ligger det? Går det pendla med buss som vikarie där ifrån?

• Missmli

Nu blir det mycket här, grillby med hur är det att pendla där ifrån till enköoing med buss och man skulle va vikarie då?

• silverfirren

hummelsta har jätte fina radhus men som du sa blir elen svin dyr på vintern (3000-6000) beroende på hur kallt de blir efter som värmen är via el. Men de är ett jättmysigt ställe med bra bussar :) 

Fjärdhundra har inte jätte bra bussförbindelser men tror de är bättre på morgonen och kvällen. 

Grillby behöver man bil, går säkert att pendla men jag är inte så insatt i hur man kommer dit med buss

• Missmli

Ja hummelsta verkar va ett super mysigt område när jag läste om det. Tråkigt att de va el uppvärmning på radhusen :(

silverfirren skrev 2014-07-24 23:04:47 följande:

hummelsta har jätte fina radhus men som du sa blir elen svin dyr på vintern (3000-6000) beroende på hur kallt de blir efter som värmen är via el. Men de är ett jättmysigt ställe med bra bussar :) 

Fjärdhundra har inte jätte bra bussförbindelser men tror de är bättre på morgonen och kvällen. 

Grillby behöver man bil, går säkert att pendla men jag är inte så insatt i hur man kommer dit med buss

Svar på tråden mammor i enköping