• Anonym (kvinna)

När slutar man med string?

Hej!

Jag undrar om det finns någon "ålder" när man slutar bära stringtrosor?

Jag är 52 år och bär fortfarande string för jag tycker det är behagligt.

• Svar på tråden När slutar man med string?
  • Guapa

Finns string fortfarande? Trodde det var ett plagg som var populärt några år runt millenieskiftet och sedan försvann.. För 15 år sedan hade ju var och varannan tjej string men de senaste 5 åren har de lyst med sin frånvaro, i alla fall i de mer allmänna omklädningsrummen. 

• Anonym (äldre dar)
    Madmoiselle skrev 2014-04-27 19:42:03 följande:
    Om man behöver blöja på äldre dar så slutar man använda string, fram tills dess är det inget problem. Själv växlar jag mellan string, vanliga trosor och Bridget Jones trosan (ni vet en sådan som går upp till midjan)
    Blöja på äldre dar? Jag känner massvis med medelålders kvinnor som använder blöja efter sina förlossningar...
  • Samsam111

Min fru fyller snart 35 och går nästan dagligen i string. Hon gillar det och säger även att hon känner sig sexig i det. dessutom Så är det ju något jag uppskattar:)

• Anonym (Carro)
    Anonym (Petra) skrev 2023-02-24 11:19:57 följande:

Aldrig?

Konstig fråga - varför skulle man sluta med något man trivs i / med?

Ok - troligen när jag dör 
  • Anonym (Petra)

Ne precis tycker om det och kommer troligtvis använda det tills jag dör. 

• Anonym (Vitamin)

Förstår inte riktigt varför man ska visa skinkorna för andra. Det kan kanske vara snyggt om en ung tjej vill vara sexig inför sin kille. Men om man är överviktig med kratrar i huden så är det ganska så motbjudande. Visst ska man ha på sig vad man vill, men inget som man har på sig vid ex. ett läkarbesök. Det skulle vara pinsamt.

• Samsam111

Jag har sagt det innan. Jag hoppas frugan aldrig slutar med det då hon är sjukt sexig i det! och dessutom trivs hon väldigt bra i det!

• Anonym (Petra)

Fortfarande inte slutat😇

Svar på tråden När slutar man med string?