• Anonym (kvinna)

När slutar man med string?

Hej!

Jag undrar om det finns någon "ålder" när man slutar bära stringtrosor?

Jag är 52 år och bär fortfarande string för jag tycker det är behagligt.

• Svar på tråden När slutar man med string?
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Petra) skrev 2026-04-12 23:02:39 följande:
    Jag tänker då inte sluta använda det för att någon gammal bitter troligtvis ensam kvinna säger det är osmakligt!
    Ingen kvinna kommer dock att bli intresserad av din klädsel. Och de flesta normala kvinnor förstår att det är ett äkta wt-plagg som endast folk utan klass har på sig. Och din egen bitterhet över att inte locka några villiga kvinnor till inceltråden kan du hålla för dig själv, istället för att applicera den på andra.
  • Anonym (Nääää)
    Anonym (Blä) skrev 2026-04-12 23:05:18 följande:
    De blir fort en bakteriehärd igen, även om man skulle byta underbyxorna ofta.

Sen håller jag inte med om att unga tjejer skulle klä sig i för korta kjolar eller bära string som en regel nej. Inget jag har lagt märke till, inte på vanliga badstränder iallafall. De förstår nog också hur osmakligt det är att blotta stjärten inför tusentals främlingar liksom. Åldern har inget att göra med hur patetiskt plagget är, alla ser lika vulgära ut i snören till underkläder. Samma med jättekorta kjolar, vilket ser precis lika billigt ut oavsett vem som har det på sig.

Tatueringar och piercings (annat än i öronen) ska vi inte ens gå in på. Mer WT än så går det inte att bli, även detta oaktat ålder och även kön.
    Hahaha, du låter som en kvinna i min smak ....
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Nääää) skrev 2026-04-12 23:11:44 följande:
    Hahaha, du låter som en kvinna i min smak ....
    De flesta kvinnor tänker nog på det sättet, med tanke på att det är en minoritet som tatuerar sig, går omkring med tjurringar i näsan, blottar skinkorna i snörtrosor, bär muskorta kjolar m.m. De flesta, i vårt sexfixerade samhälle, har fortfarande ett uns av vett och etikett i sig. Åtminstone de som rör sig utanför "orten", så att säga. 
  • Anonym (Nääää)
    Anonym (Blä) skrev 2026-04-12 23:22:14 följande:
    De flesta kvinnor tänker nog på det sättet, med tanke på att det är en minoritet som tatuerar sig, går omkring med tjurringar i näsan, blottar skinkorna i snörtrosor, bär muskorta kjolar m.m. De flesta, i vårt sexfixerade samhälle, har fortfarande ett uns av vett och etikett i sig. Åtminstone de som rör sig utanför "orten", så att säga. 
    Vidhåller det jag skrev innan ..
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Nääää) skrev 2026-04-12 23:44:32 följande:
    Vidhåller det jag skrev innan ..
    Ok. Om det du skrev var menat som en komplimang så vidhåller jag själv att mina åsikter i ämnet ej är några som står ut bland övriga kvinnors. 
  • Anonym (Nääää)

Komplimang eller inte ... men föredrar en  ..stärt ... eller ..röv med eller utan trosor men inte alls med srting . huuu. 
    En kvinna för mig är .... en kvinna, gropar i låren, hängiga bröst  men vi ät väl alla olika!

Jag är fan 59 och älskar kvinnor i min egen ålder.

• Anonym (Nääää)

Komplimang eller inte ... men föredrar en  ..stärt ... eller ..röv med eller utan trosor men inte alls med srting . huuu. 
    En kvinna för mig är .... en kvinna, gropar i låren, hängiga bröst  men vi ät väl alla olika!

Jag är fan 59 och älskar kvinnor i min egen ålder.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (M.)

Jag har egentligen aldrig använt string. De få gånger jag har provat (p.g.a. att jag råkade köpa fel), har jag tyckt att det skaver. Föredrar bomullstrosor i tangamodell, det är lagom (man måste inte ha lösa mormorstrosor som går upp till naveln bara för att man inte har string). Jag har heller inget intresse av att se porrig ut.

Ska jag tycka något, så är det väl att det inte är någon skönhetsupplevelse att se feta tanter med typisk tantfigur och hängbak och celluliter i string. Och det kan väl inte karlarna tycka heller? Jag skulle säga att åldersgränsen är individuell, det beror på hur väl kvinnan hållit vikten och spänsten i vävnaderna. MEN som sagt: det hälsosammaste är vanliga, riktiga bomullstrosor. 

• Anonym (50-åriga damen)

Varför sluta med något man trivs med? Jag har passerat 60 och använder enbart string och kommer fortsätta med det.

Svar på tråden När slutar man med string?