När slutar man med string?
Hej!
Jag undrar om det finns någon "ålder" när man slutar bära stringtrosor?
Jag är 52 år och bär fortfarande string för jag tycker det är behagligt.
Hej!
Jag undrar om det finns någon "ålder" när man slutar bära stringtrosor?
Jag är 52 år och bär fortfarande string för jag tycker det är behagligt.
Komplimang eller inte ... men föredrar en ..stärt ... eller ..röv med eller utan trosor men inte alls med srting . huuu.
En kvinna för mig är .... en kvinna, gropar i låren, hängiga bröst men vi ät väl alla olika!
Jag är fan 59 och älskar kvinnor i min egen ålder.
Komplimang eller inte ... men föredrar en ..stärt ... eller ..röv med eller utan trosor men inte alls med srting . huuu.
En kvinna för mig är .... en kvinna, gropar i låren, hängiga bröst men vi ät väl alla olika!
Jag är fan 59 och älskar kvinnor i min egen ålder.
Jag har egentligen aldrig använt string. De få gånger jag har provat (p.g.a. att jag råkade köpa fel), har jag tyckt att det skaver. Föredrar bomullstrosor i tangamodell, det är lagom (man måste inte ha lösa mormorstrosor som går upp till naveln bara för att man inte har string). Jag har heller inget intresse av att se porrig ut.
Ska jag tycka något, så är det väl att det inte är någon skönhetsupplevelse att se feta tanter med typisk tantfigur och hängbak och celluliter i string. Och det kan väl inte karlarna tycka heller? Jag skulle säga att åldersgränsen är individuell, det beror på hur väl kvinnan hållit vikten och spänsten i vävnaderna. MEN som sagt: det hälsosammaste är vanliga, riktiga bomullstrosor.
Varför sluta med något man trivs med? Jag har passerat 60 och använder enbart string och kommer fortsätta med det.