• Anonym (kvinna)

När slutar man med string?

Hej!

Jag undrar om det finns någon "ålder" när man slutar bära stringtrosor?

Jag är 52 år och bär fortfarande string för jag tycker det är behagligt.

• Svar på tråden När slutar man med string?
  • Anonym (Big back)

Jag är 40 och har nästan uteslutande string just för att jag tycker det är mycket bekvämare. Men som med alla kläder gäller det ju att hitta den stringmodell som passar just ens kropp bäst. Tycker det är svårt att hitta en vanlig trosa som sitter på sin plats och inte märks på något vis.

Apropå bajssnöre: Om man har problem med läckande ändtarm kanske det är bäst att kolla upp det vid en läkare. Har inget skillnad vilka trosor man använder.

• Anonym (Gym-Mia)

Hade string i simhallen idag och gissa om killarna tittade på mig. Hi hi...

• Anonym (Petra)
    Anonym (Gym-Mia) skrev 2026-04-23 01:05:07 följande:

Hade string i simhallen idag och gissa om killarna tittade på mig. Hi hi...

Härligt!
  • Anonym (Jepp)
    Anonym (Mikrobiologen) skrev 2026-04-13 07:29:39 följande:

Nej fy fan för bajssnöre där bak, så äckligt och skavigt! Kräks

Håller verkligen med. Äckligt, grisigt, fult som fasen. WT-plagg.
  • Anonym (Gym-Mia)
    Anonym (Jepp) skrev 2026-04-23 06:20:54 följande:
    Håller verkligen med. Äckligt, grisigt, fult som fasen. WT-plagg.
    Fina kvinnor har ren stjärt.
  • Anonym (Jepp)
    Anonym (Gym-Mia) skrev 2026-04-23 21:57:45 följande:
    Fina kvinnor har ren stjärt.
    Eh, nej. Du blir aldrig ren där, hur mycket du än tvättar. Ändan är en naturligt smutsig plats där det alltid kommer att finnas miljarder med bajspartiklar och e-coli-bakterier som inte syns för det mänskliga ögat. Men de flesta med normal bildning (inte du uppenbarligen) vet om detta och väljer en hygienisk klädsel där istället. Endast trashiga snuskgrisar går omkring med en tygbit fastsmetad i ändöppningen hela dagen. Resten av oss fattar hur sunkigt det verkligen är, uäääh Kräks
  • Anonym (50-åriga damen)
    Anonym (Jepp) skrev 2026-04-24 03:27:01 följande:
    Eh, nej. Du blir aldrig ren där, hur mycket du än tvättar. Ändan är en naturligt smutsig plats där det alltid kommer att finnas miljarder med bajspartiklar och e-coli-bakterier som inte syns för det mänskliga ögat. Men de flesta med normal bildning (inte du uppenbarligen) vet om detta och väljer en hygienisk klädsel där istället. Endast trashiga snuskgrisar går omkring med en tygbit fastsmetad i ändöppningen hela dagen. Resten av oss fattar hur sunkigt det verkligen är, uäääh Kräks
    Har man anal läckage förstår jag att man väljer andra trosor men för vi som inte har det är string en utomordentlig trosa, skön och ger en vacker siluett. 
  • Anonym (Jepp)
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2026-04-24 07:01:03 följande:
    Har man anal läckage förstår jag att man väljer andra trosor men för vi som inte har det är string en utomordentlig trosa, skön och ger en vacker siluett. 
    Vilket otroligt korkat svar. Vem fan har pratat om nåt läckage? Fattar du inte vad bakterier är för något kanske? Ännu en svagbegåvad?
  • Anonym (Gym-Mia)
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2026-04-24 07:01:03 följande:
    Precis. Man duschar och tvättar sig innan man går in i simhallen och kan berätta om "ungdomsgäng" som går direkt i utan att dusch.
Svar på tråden När slutar man med string?