Inlägg från: Anonym (mr18cm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mr18cm)

    stora tuttar

    Anonym (TW) skrev 2017-09-11 00:38:52 följande:

    Jag har 75 H. De är stora och tunga. Har inga planer att göra bröstförminskning. Efter att jag fick barn så har de bara växt och växt.. Innan barn hade jag 75B, efter tre barn har de växt till

    75C, 75D, 75E, 75F, 75G och nu 75H.. När slutar de växa egentligen? Blir jobbigt om de bara fortsätter växa.. Jag är normalviktig med några extra kilon.


    Låter trevligt. Stora bröst är en bra början. Men annars då? Någorlunda vältränad? Vig?

    Om brösten är en stor tillgång hos tjejen är det en fördel om hon gillar att rida.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-11 07:43:28 följande:

    Tack! Blir så glad! Jag känner mig mycket kvinligare med H-kupa jämfört med när jag hade B-kupa. Jag tycker att det är snyggt med så stora bröst. Då är det roligt att höra att det även finns män som uppskattar så stora bröst!


    Hade en gång förmånen att vara tillsammans med en tjej med jättebröst. Vet inte exakt storlek, men de var helt gigantiska. Det var riktigt längesen, men det går inte en vecka utan att jag drömmer mig tillbaka till dessa bomber. Dessutom var hon blond, stark och vig som en katt och vi hade sex jämt.

    Så ja, du  har all anledning att vara stolt.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-11 22:33:07 följande:

    Tack! Jag är också blond och blåögd. Jag ser bra ut. Dessutom har ju brösten växt til stora som bara den.. Jag får mycket positiv uppmärksamhet från män, har alltid fått det. Jag gillar det. Det är viktigt. Jag är en sensuell kvinna. Jag är dock trogen min man. Har aldrig varit otrogen trots ständig uppmärksamhet från män.. Nu vet jag ju inte hur min man har upplevt det att män är så intresserade av mig..


    Hur mycket bjuder du din omgivning på då? När har du urringat och hur vågad är du?

    P.S
    Jag upplever att det gått lite inflationi bokstäverna. Min svägerska har t.ex typ 80DD, vilket inte låter så vansinnesstort. Men jag lovar dig att det är väldigt få som klår hennes urringning när hon bjuder till. Beror nog mycket på var BH'n är köpt. De dyra märkena är mycket mindre i storlekarna,
  • Anonym (mr18cm)
    Sommar16 skrev 2017-09-15 14:06:56 följande:

    Jag har i stort sett aldrig urringat. Jag är rätt blyg och vill inte att män ska missuppfatta mig på något sätt. Det blir fel sorts uppmärksamhet. Jag är inte lätt på foten. Jag känner att jag får väldigt mycket uppmärksamhet från män i alla fall. Jag har alltid fått höra att jag är vacker.

    Jag tror att det kan bli lite för mycket att gå i urringat också.. Även om jag känner mig sedd och uppskattad av min man sedan 24 år så är det alltid trevligt att få uppmärksamhet från andra män också. Jag tror att alla kvinnor har ett behov av att känna sig vackra och åtrådda. Jag vill känna mig attraktiv i mäns ögon men inte något mera. Män blir attraherade av mig även om de inte ser mina bröst. Det räcker för mig. Brösten sparar jag till min man. Det kan ju ha att göra med att jag innners inne är en blyg person. Min man kan tycka att jag ska visa brösten mera..


    Jag tycker verkligen inte att urringat signallerar "lätt på foten". Urringat är jättesnyggt på medel till stora bröst. Men man behöver ju då inte visa andra saker samtidigt.

    Får du nån speciell reaktion när andra storbystade kvinnor träffar dig? D.v.s storbystade, men som inte i närheten av dina?
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-21 16:17:56 följande:

    Det är EN sak att amma sitt barn offentligt så att brösten syns. Det är en HELT annan sak att lägga upp bilder på sina bröst på nätet. De bilderna kan hamna var som helst.. Det vet ju alla.

    Att bada i bikini är gör de flesta. Det har inget med porr att göra. Att bada toppless gör däremot inte de flesta..


    Haha, säg till om du ska bada toppless eller i bikini nästa sommar...

    Men en liten bild med BH på, eller kanske i en tight topp kunde vara något? Du behöver ju inte visa ansiktet...kanske som en liten utmaning till andra med rejäla tuttar?

    Böjer du dig lite framåt när du rider din man? Så dina jättebröst nuddar hans ansikte?
  • Anonym (mr18cm)
    OskarsHustru skrev 2017-09-21 16:20:23 följande:

    Så om man har E-kupa får man inte vara med här då hehe. Jag är kvinna och hetero men älskar också stora tuttar hehe. Tycker det är jättecoolt att det finns kvinnor som har så otroligt stora naturliga bröst! Lite avis faktiskt. Men, men jag hade b-kupa innan jag fick barn för 10 år sen så jag ska inte klaga. Min man älskar mina tuttar trotsatt de "bara" är 100E. Jag funderar på att göra gastric sleeve pga min övervikt men är livrädd att mina tuttar ska bli pyttesmå efter. Så fixerad är jag...


    E-kupa är inte så "bara". Beror ju på det där. Vissa affärer har jätteinflation i sina bokstäver. Har du 100E i typ Kappahls bh-kollektion så förstår jag att din mans lycka. Det är enormt. Skulle inte förvåna mig om du slår H-kupan i ren volym.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-22 16:57:35 följande:

    Okej, du kan få en profilbild..


    Shit, du är ju galet läcker. Mycket snyggare än jag trodde. Hon med E-kupan harnog ingen chans haha.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (Emma) skrev 2017-09-22 18:17:30 följande:

    Ytterligare en 75H, eller ibland 70I här.

    Jag har väl lärt mig acceptera och tycka om dem, trots att de är tunga, i vägen och det är svårt med kläder ibland. När jag var yngre var det jobbigare, man var ju "hon med tuttarna" oavsett sammanhang. Idag har resten av kroppen dessutom växt ikapp lite och jag är åtminstone mer proportionerlig.


    Vill du kanske också bjuda på en profilbild?
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-23 21:58:17 följande:

    Tycker ni om dehär?


    Ser lovande ut, har du en bättre bild kanske?
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-24 00:54:18 följande:

    50 år är de. PM är tyvärr inte aktuellt.

    Är själv fascinerad av bröst. Nästan omöjligt låta bli att titta o beundra, trots att jag har själv.

    Tänkte prova bjuda på en bild som jag själv skulle tyckt om att de. Att den blev upp o ner blev ju en överraskning. ????

    Tack för trevliga kommentarer


    Haha, här fick de andra tuff konkurrens. BH-storlek?
Svar på tråden stora tuttar