stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Jag har tittat in i den tråden men det räckte
Njutare: Tack ! Alltid lika roligt att få fina kommentarer.
Herregud så jävla tjatig och OT du är.
Törs man hoppas på fler bilder?annars får du jätte gärna pm:a mig om du har lust att snacka =)
Hur går Det för dig med fiskandet?
Jag berömde henne för hennes kropp och hennes bröst? Ja jag frågade om hon var singel och hon sa nej! Har varken tjatat på henne eller någon annan visste inte att man inte fick fråga sånt här..! Har jag vart på varenda kvinna här.. Ha ha ja verkligen hörru.. Ser jag en vacker kvinna när hon har lagt ut en bild ser jag verkligen inget fel med att ge henne en komplimang..
Du har varit på varje kvinna på sex och samlevnad och försökt.
Du verkar ju inte så seriös direkt när du går ifrån tjej till tjej.
Går från tjej till tjej..visste inte att man var tvungen att välja ut en tjej och bara ge henne komplimanger.. Men tack för att du upplyste mig.. Är du på riktigt eller.. Så om du är på krogen och ser en tjej du är intresserad av och hon råkar vara upptagen då slutar du att vara intresserad av andra????
Ta dina moralkakor och svälj ned dom med ditt skit snack tack!
Det är skillnad att ge komplimanger och att be alla skicka pm ibland till flera om dagen. Det är desperat.
Som kvinna så tycker jag det är patetiskt och inte speciellt attraktivt.
Bara att gå tillbaka och kolla på dina inlägg så ser man vilken törstig en du är.
Sanningen svider ibland.
Ha ha. Nej jag frågar verkligen inte alla om att skicka pm.. Och bara för att man vill pm:a betyder det verkligen inte att man tokraggar.. Du får jättegärna föra statistik över hur många jag frågar om pm..Och du får tycka exakt vad du vill och det respekterar jag.. Men tro inte för en sekund att du vet mina motiv till att pm:a eller hur jag är som person! Ha en fin kväll/natt..=)
Sanninge...vad vet du vad som är sant..