• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • smeden75
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-02-07 23:08:20 följande:

Det är skillnad att ge komplimanger och att be alla skicka pm ibland till flera om dagen. Det är desperat.

Som kvinna så tycker jag det är patetiskt och inte speciellt attraktivt.

Bara att gå tillbaka och kolla på dina inlägg så ser man vilken törstig en du är.

Sanningen svider ibland.

Är tjejerna upptagna så respekterar jag det och skulle heller aldrig tjata på någon.. Men men du verkar ha stenkoll!
  • krille62
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-07 21:22:19 följande:

Clark73: Hade lagt ut den här med .

Verkligen en fantastisk bild på ett par helt underbara bröst, svårt att se sig mätt på den!
  • Anonym (Milflover)
    smeden75 skrev 2018-02-07 22:12:13 följande:
    Sa han och drog en stor jävla sten rakt in i glashuset!!..

Vem fan är du och bestämma vad jag ska skriva och tycka..
    Jag bestämmer inte vad du skriver och tycker (tyvärr). Då hade det inte kommit ut så korkade meningar. Jag poängterade enbart att du är jävligt tjatig och tragglar med varenda brud och varenda bild. Hur desperat får man bli egentligen!? Läs alla kommentarer ovan, plocka ut huvudet ur röven och vakna upp för fan.
  • Anonym (Milflover)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-02-07 23:08:20 följande:
    Det är skillnad att ge komplimanger och att be alla skicka pm ibland till flera om dagen. Det är desperat.

Som kvinna så tycker jag det är patetiskt och inte speciellt attraktivt.

Bara att gå tillbaka och kolla på dina inlägg så ser man vilken törstig en du är.

Sanningen svider ibland.
    Så sant. Att döma av hans reaktioner så är ju kritiken mitt i prick också.
  • Clark73
    Anonym (Milflover) skrev 2018-02-08 16:41:59 följande:
    Jag bestämmer inte vad du skriver och tycker (tyvärr). Då hade det inte kommit ut så korkade meningar. Jag poängterade enbart att du är jävligt tjatig och tragglar med varenda brud och varenda bild. Hur desperat får man bli egentligen!? Läs alla kommentarer ovan, plocka ut huvudet ur röven och vakna upp för fan.
    Jag tycker att det är hårda ord mot smeden 75,  han har väl inte raggat mer än någon annan, och om så är fallet  så är det väl upp till honom vad han gör.
    Han sårar inte någon brud å han är ärlig, han är inte annonym, så vill du honom något så kan du skicka pm till honom å diskutera med honom via pm.
    Nä nu ska vi inte ha några ledsna miner, nu hoppas jag på att vi får se lite goda bröst istället :)
  • jagärelsa
    Clark73 skrev 2018-02-08 20:18:53 följande:

Jag tycker att det är hårda ord mot smeden 75,  han har väl inte raggat mer än någon annan, och om så är fallet  så är det väl upp till honom vad han gör.

Han sårar inte någon brud å han är ärlig, han är inte annonym, så vill du honom något så kan du skicka pm till honom å diskutera med honom via pm.

Nä nu ska vi inte ha några ledsna miner, nu hoppas jag på att vi får se lite goda bröst istället :)

Håller med dig.
  • smeden75
    Clark73 skrev 2018-02-08 20:18:53 följande:

Tack Clark 73 =)... Men det är lugnt.. Hade kritiken vart befogad så visst då hade jag tagit åt mig.!
  • smeden75
    jagärelsa skrev 2018-02-08 20:20:13 följande:

Håller med dig.

=) tack
  • smeden75
    jagärelsa skrev 2018-02-08 20:20:13 följande:

Håller med dig.

=) tack
    Anonym (Milflover) skrev 2018-02-08 16:41:59 följande:

Ditt argument är att jag skriver kommentarer på bilder?

Okej då vet jag.. Du verkar ha krypin in totalt i röven.. Lägg ned nu... Läs inte mina inlägg det är mitt tips.. Ha en fin. Kväll/helg!
  • Anonym (Hmm)

Låter gärna folk skriva - men en del är väl envetna och har en rätt desperat framtoning och vill gärna pm:a allt o alla ...
    Får ni aldrig någon mänsklig närhet ni som raggar på allt?? Är det så jävla illa??
    Men - skriv hur ni vill - mottagaren bestämmer ju hur det uppfattas.

Svar på tråden stora tuttar