• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (damn)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-02-08 21:24:10 följande:

Låter gärna folk skriva - men en del är väl envetna och har en rätt desperat framtoning och vill gärna pm:a allt o alla ...

Får ni aldrig någon mänsklig närhet ni som raggar på allt?? Är det så jävla illa??

Men - skriv hur ni vill - mottagaren bestämmer ju hur det uppfattas.

Oj vad du krigar.. att du orkar lägga ned så mkt energi på nåt som inte ens angår dig.. låt smeden göra som han vill, han skadar varken dig eller någon annan
  • Anonym (Milflover)
    Anonym (damn) skrev 2018-02-09 00:30:26 följande:
    Oj vad du krigar.. att du orkar lägga ned så mkt energi på nåt som inte ens angår dig.. låt smeden göra som han vill, han skadar varken dig eller någon annan
    Detsamma. Lägg dig inte i och spara den lilla energi du har.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (damn) skrev 2018-02-09 00:30:26 följande:

Haha....du trodde det var jag. Jag skiter i smeden men hon med stora tuttarna är fortfarande gift.
  • Anonym (d-vitamin)
    Anonym (Nja) skrev 2018-02-09 08:43:20 följande:

Haha....du trodde det var jag. Jag skiter i smeden men hon med stora tuttarna är fortfarande gift.

Tycker det är konstigt att man inte kan säga det. Att man är gift alltså.
  • Anonym (Helena F)
    kleemann skrev 2014-05-14 09:06:28 följande:

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

Har D-kupa, funderar dock på att göra en bröstförstoring, är 53 år och märker att de börjar bli lite hängiga samt att de är porrigt med silikonbröst.
  • Tompamannen81
    Anonym (Helena F) skrev 2018-02-09 16:04:06 följande:

Har D-kupa, funderar dock på att göra en bröstförstoring, är 53 år och märker att de börjar bli lite hängiga samt att de är porrigt med silikonbröst.

Du får ju ge oss ett före-kort isåfall ;)
  • Anonym (MeandI)

Tompamammen81: Väntar fortfarande på din bild!

• Tompamannen81
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-09 16:16:16 följande:

Tompamammen81: Väntar fortfarande på din bild!

Just ja! Den kommer i helgen. Brukar ta färska bilder och nu sitter jag på ett café. Vet inte om det är uppskattat att klä av sig här. ;) Men fixar det ikväll!
  • Clark73
    Anonym (Helena F) skrev 2018-02-09 16:04:06 följande:
    Får jag önska en bild på dina bröst?????
  • smeden75

En stilla undran,till er som har stört er på mig (mer parten killar) på vilket sätt har jag gjort er nått ont? Ni tjejer som har kommenterat! Har jag på något sätt behandlat er illa? Ja jag ger (vad jag hoppas uppmuntrande kommentarer och i vissa fall frågar jag om pm) jag tjatar aldrig på tjejer, jag hoppas att jag är respektfull (är jag inte det så hoppas jag att jag får höra det).. Vad exakt är det jag har gjort fel menar ni?

Jag tycker att jag har en sund ton här inne, ger uppmuntrande kommentarer till er tjejer som lägger ut bilder!

Bara för att jag kommenterar en bild så betyder det inte att jag vill ligga med allt och alla..jag vill däremot ge positiv respons.. Har jag sårat nån ber jag verkligen om Ursäkt!

Så haters gonna hate!

Svar på tråden stora tuttar