stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
johanscam4: Tack snälla. Tycker oftast att de är helt ok, känner ibland att jag skulle vilja förstora dem.
MeandI, dina tuttar är stora, snygga och välformade. Det är möjligt att de ser större ut än de är, men på bilderna ser man dem ju i förhållande till din kropp (som också är riktigt fin)
TW, du är en vacker kvinna med jättebröst. Senaste bilden var kanske inte den bästa på dem. Har du ingen ny bikini du vill visa upp dem i.
Till gnällspikarna: Tror knappast den som visar upp sig här är osäker. Snarare är det ni gnällspikar som är lite avis när ni försöker pusha upp era små a-kupor.
Jag tror att om tex TW sätter på sig en Bh el kläder så kommer man att se att bysten är stor , gäller även mig.
Tom Araya: Tack.
Jag tror att om tex TW sätter på sig en Bh el kläder så kommer man att se att bysten är stor , gäller även mig.
Tom Araya: Tack.
Har för mig att TW har skrivit ut bh strl, oavsett så är det ju en större byst än normalt om man nu ska pratat om strl.
Har för mig att TW har skrivit ut bh strl, oavsett så är det ju en större byst än normalt om man nu ska pratat om strl.
Allt ligger ju i betraktarens öga brukar man ju säga.
Allt ligger ju i betraktarens öga brukar man ju säga.
krille62: Tack fält din härliga o sexiga beskrivning .