• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Tom Araya
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-23 23:20:20 följande:

johanscam4: Tack snälla. Tycker oftast att de är helt ok, känner ibland att jag skulle vilja förstora dem.

Behövs verkligen inte.
  • Anonym (Öh)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-23 23:44:07 följande:

MeandI, dina tuttar är stora, snygga och välformade. Det är möjligt att de ser större ut än de är, men på bilderna ser man dem ju i förhållande till din kropp (som också är riktigt fin)

TW, du är en vacker kvinna med jättebröst. Senaste bilden var kanske inte den bästa på dem. Har du ingen ny bikini du vill visa upp dem i.

Till gnällspikarna: Tror knappast den som visar upp sig här är osäker. Snarare är det ni gnällspikar som är lite avis när ni försöker pusha upp era små a-kupor.

Hon har verkligen inte jättestora bröst. Titta på bilderna av henne i helfigur tagna på lite avstånd till kroppen så ser du vad det handlar om.
  • Anonym (MeandI)

Jag tror att om tex TW sätter på sig en Bh el kläder så kommer man att se att bysten är stor , gäller även mig.

Tom Araya: Tack.

• Anonym (Öh)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 06:53:23 följande:

Jag tror att om tex TW sätter på sig en Bh el kläder så kommer man att se att bysten är stor , gäller även mig.

Tom Araya: Tack.

Varför tror du det? Du har ju sett henne med kläderna på och de är inte jättestora.
  • Anonym (MeandI)

Har för mig att TW har skrivit ut bh strl, oavsett så är det ju en större byst än normalt om man nu ska pratat om strl.

• Anonym (Öh)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 07:13:54 följande:

Har för mig att TW har skrivit ut bh strl, oavsett så är det ju en större byst än normalt om man nu ska pratat om strl.

Spelar ingen roll vad hon har skrivit, bilderna visar det de visar och det är inte jättestora bröst.
  • Anonym (MeandI)

Allt ligger ju i betraktarens öga brukar man ju säga.

• Anonym (Öh)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 07:30:53 följande:

Allt ligger ju i betraktarens öga brukar man ju säga.

Hon postar oftast extrema närbilder och sådana kan få högst ordinära bröst att se stora ut. När hon postar helfigursbilder är magen större än de medelstora brösten. Allt ligger inte i betraktarens öga utan snarare i kameravinkel och valt avstånd.
  • krille62
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-23 21:17:37 följande:
    Mycket vackra och välformade bröst, ser verkligen kramvänliga ut. De styva bröstvårtorna är pricken över i-et man blir sugen att rulla dem mellan fingrarna.
  • Anonym (MeandI)

krille62: Tack fält din härliga o sexiga beskrivning .