stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Härligt att få igång en diskussion.. Jag gillar att provocera. Det är också tidsfördriv för mig när jag känner mig uttråkad.. Har en hög IQ ( konstaterat). Då är jag lite crazy ibland. Tack alla för era synpunkter!!
Drar 75F, 75G ibland 75H i verkligheten.
See you, babes!
Säkert skitsmart - som blev uthängd i tråden med adress och allt för ett tag sedan, försvann men kunde inte hålla sig borta ändå ...
Man kan ju vara smart för det men .... ger inte det intrycket. ALLS!!!
Bara stora pattar liksom ...halvpackade sadelväskor ...
Ge upp jävla runktomtar!!
wilson: Tack för alla fina ord.
Gbgnyfiken: Tack
Nu lämnar jag denna tråd då det mest verkar handla om storlek av bröst . Har själv 75F/G i bh strl om nu det är viktigt. Hade varit trevligt med bilder istället för tjafs.
Nu lämnar jag denna tråd då det mest verkar handla om storlek av bröst . Har själv 75F/G i bh strl om nu det är viktigt. Hade varit trevligt med bilder istället för tjafs.
Jo, din iq är noterad och dina inlägg är klart underhållande för mig i retur. Det märks att du är smart och fattar detta lilla spel. Tack för att du delar med dig. Sen går det ju inte att komma ifrån att dina jättebröst är nåt alldeles extra, tack för alla fina bilder.