• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (Öh) skrev 2018-06-24 06:41:31 följande:
    Hon har verkligen inte jättestora bröst. Titta på bilderna av henne i helfigur tagna på lite avstånd till kroppen så ser du vad det handlar om.
    Jo, TW's tuttar är jättestora dock hänger de lite så att de på vissa bilder inte riktigt framhävs som de borde. Hursom är det ju inte många tjejer här som slår TW, om ens någon.
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (TW) skrev 2018-06-24 10:27:27 följande:

Härligt att få igång en diskussion.. Jag gillar att provocera. Det är också tidsfördriv för mig när jag känner mig uttråkad.. Har en hög IQ ( konstaterat). Då är jag lite crazy ibland. Tack alla för era synpunkter!!

Drar 75F, 75G ibland 75H i verkligheten.

See you, babes!

Jo, din iq är noterad och dina inlägg är klart underhållande för mig i retur. Det märks att du är smart och fattar detta lilla spel. Tack för att du delar med dig. Sen går det ju inte att komma ifrån att dina jättebröst är nåt alldeles extra, tack för alla fina bilder.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-24 22:03:17 följande:
    Jo, din iq är noterad och dina inlägg är klart underhållande för mig i retur. Det märks att du är smart och fattar detta lilla spel. Tack för att du delar med dig. Sen går det ju inte att komma ifrån att dina jättebröst är nåt alldeles extra, tack för alla fina bilder.
    Säkert skitsmart - som blev uthängd i tråden med adress och allt för ett tag sedan, försvann men kunde inte hålla sig borta ändå ...

Man kan ju vara smart för det  men .... ger inte det intrycket. ALLS!!!
    Bara stora pattar liksom ...halvpackade sadelväskor ...
    Ge upp jävla runktomtar!!
  • Bröstlängtan
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-24 22:10:58 följande:

Säkert skitsmart - som blev uthängd i tråden med adress och allt för ett tag sedan, försvann men kunde inte hålla sig borta ändå ...

Varför så arg?
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-24 22:10:58 följande:

Du ger inget vidare intryck ALLS. Gå till angrepp mot en kvinna som bjuder på sig själv i en tråd avsedd för just detta. Vad för slags människor gör så? Och vad för slags människor hänger ut andra med namn, adress och "allt"? Måste ju vara synnerligen vilsna själar som bär sig åt på det viset.

Till sist - om du inte gillar vad som visas i denna tråd så logga ut. Eller vet du inte hur man gör? Det verkar ju inte så smart ALLS att gå in i denna tråd och bli förvånad över vad som visas.
  • Gbgnyfiken
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 18:20:04 följande:

wilson: Tack för alla fina ord.

Härlig bild på fantastiskt fina bröst!
  • Anonym (MeandI)

Nu lämnar jag denna tråd då det mest verkar handla om storlek av bröst . Har själv 75F/G i bh strl om nu det är viktigt. Hade varit trevligt med bilder istället för tjafs.

• Anonym (Suck)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 23:18:37 följande:

Nu lämnar jag denna tråd då det mest verkar handla om storlek av bröst . Har själv 75F/G i bh strl om nu det är viktigt. Hade varit trevligt med bilder istället för tjafs.

Bilder finns det så det räcker och verkligen blir över i alla trådarna. Tack o hej.
  • Anonym (BröstÄr)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-24 22:03:17 följande:

Av skriften att dömma så är det nog TW själv som ligger bakom detta anonyma nick.

Nästan för uppenbart.

Tragiskt.