stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
krille62: Tack fält din härliga o sexiga beskrivning .
Små, medelstora eller stora? Lite intressant att höra..
[quote=78823785][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-06-23 21:17:37 följande:[/quote-nick][/quote]
Mmm, vill ha! Superfina : )
The mist: Tack!
Härligt att få igång en diskussion.. Jag gillar att provocera. Det är också tidsfördriv för mig när jag känner mig uttråkad.. Har en hög IQ ( konstaterat). Då är jag lite crazy ibland. Tack alla för era synpunkter!!
Drar 75F, 75G ibland 75H i verkligheten.
See you, babes!
Som sagt mina är inte så stora med de är ok för mig. Tur att vi är olika o att det finns plats för alla:)

Härligt att få igång en diskussion.. Jag gillar att provocera. Det är också tidsfördriv för mig när jag känner mig uttråkad.. Har en hög IQ ( konstaterat). Då är jag lite crazy ibland. Tack alla för era synpunkter!!
See you, babes!
See you, babes!
Som sagt mina är inte så stora med de är ok för mig. Tur att vi är olika o att det finns plats för alla:)
Gastkarl: Hoppas du fixar en baguette till kaffet:)