• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • krille62
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 08:48:34 följande:

krille62: Tack fält din härliga o sexiga beskrivning .

Tack själv, det var din bild som startade mina tankar.
  • Anonym (Tuttmannen)
    Anonym (TW) skrev 2018-06-23 20:16:43 följande:

Små, medelstora eller stora? Lite intressant att höra..

Medelstora, kan tänka mig en D-kupa
  • The mist

[quote=78823785][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-06-23 21:17:37 följande:[/quote-nick][/quote]

Mmm, vill ha! Superfina : )

• Anonym (TW)

Härligt att få igång en diskussion.. Jag gillar att provocera. Det är också tidsfördriv för mig när jag känner mig uttråkad.. Har en hög IQ ( konstaterat). Då är jag lite crazy ibland. Tack alla för era synpunkter!!

Drar 75F, 75G ibland 75H i verkligheten.

See you, babes!

• Anonym (MeandI)

Som sagt mina är inte så stora med de är ok för mig. Tur att vi är olika o att det finns plats för alla:)

• Anonym (Öh)
    Anonym (TW) skrev 2018-06-24 10:27:27 följande:

Härligt att få igång en diskussion.. Jag gillar att provocera. Det är också tidsfördriv för mig när jag känner mig uttråkad.. Har en hög IQ ( konstaterat). Då är jag lite crazy ibland. Tack alla för era synpunkter!!

See you, babes!

Den lyckas du dölja lika bra som de enorma pattar du påstår att du har men som du saknar.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (TW) skrev 2018-06-24 10:27:27 följande:

See you, babes!

Haha okej
  • Gaskarl
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 10:28:47 följande:

Som sagt mina är inte så stora med de är ok för mig. Tur att vi är olika o att det finns plats för alla:)

Dig skulle jag gärna dela filt med på stranden, jag fixar kaffe.
  • Anonym (MeandI)

Gastkarl: Hoppas du fixar en baguette till kaffet:)