• Anonym (ts)

Pergotime.

Hej någon mer som äter pergotime ? som vill dela "symtom" osv.

Jag började med pergotime den 5/5 första kuren.
    Dagarna jag åt pergotime så hade jag lite värk i magen ,
    Sen dag 13 gjorde jag ett vul och gyn så ett ägg som bara var 10 mm och han tyckte det var väldigt kostigt att det inte var större pga att slämhinnan var så bra. 
    Så han undrade om jag tog äl stickor om jag redan hade haft äl redan?
    eller så kanske jag skulle får äl början av denna veckan eller inte alls.
    sen den 15/5 började jag får värk igen och i lördagsnatt fick jag ett litet "hugg" i magen. 
     Så någon som haft så?
    När har/hade jag äl?

Har försökt bli gravid i 2 år och 10 månader nu 
    Glad

• Svar på tråden Pergotime.
  • Anonym (ellen)

Allas vår eviga väntan. Segt är det.

• Anonym (ellen)

Var på vul idag. Jag har svarat på behandlingen och har ett ägg som var redo att brista. Och på em kände jag ont i magen och testade med ältest och fick en glad gubbe. Och ÄL-flytningar har jag oxå. Så glad nu. Jag förmodar att det var älsmärta idag eller har man det innan? Nu börjar iallafall två veckors väntan. Ska försöka att inte hoppas för mycket. Hur går det för er???

• Anonym (ts)

skönt att du fick äl =)
    vet inte hur det går för mig riktigt tog ett gravtest i morse men blev jätttttte svagt så vet inte,
    ha fått svaga test innan utan det b´varit något Obestämd

• Anonym (ellen)
    Anonym (ts) skrev 2014-05-31 16:21:25 följande:
    skönt att du fick äl =) vet inte hur det går för mig riktigt tog ett gravtest i morse men blev jätttttte svagt så vet inte, ha fått svaga test innan utan det b´varit något 

Men det låter ju som att ni lyckats tycker jag. Även om det är svagt så är det positivt. Testa digitalt om några dagar! Jag har fortfarande galet ont i magen. Hur länge kan man känna äl? När släpper ägget? Känner mig smått förvirrad. Ska få till det idag oxå ändå.
  • Anonym (ts)

Tycker de är svårt att veta när man har äl, har "ont" i magen till och från hela tiden =)

• Anonym (ellen)

Haha...ja men man blir ju förvirrad! Ska se om glada gubben är borta imorn, då borde den ju ha varit. Tänker nog testa tidigast 14 dagar från igår ändå. Jag hoppas den var igår...men så jätteont både igår och idag. Hade jag inte varit på vul hade jag tänkt överstimuletad Men det var ju bara ett ägg där.

• Anonym (ellen)

Hur går det för er? Här är det bara lång väntan.

• Anonym (ts)

här väntas det också =)
    tog ett nytt grav test och de var minus. =( men kunde varit för tidigt att testa

• Anonym (ellen)

Hoppas du testade för tidigt! När ska du testa igen? Vet nån om tiden mellan äl och bim ändras pga pergon?

• Anonym (ts)

vet inte,
    vet inte när jag ska testa igen =)

Svar på tråden Pergotime.