• Lynx36

Jag gillar kvinnokläder..

Som rubriken anger så är jag en man som gillar kvinnokläder. Kanske kan benämnas transvestit då men jag är inte ute efter en diskussion kring det..
    Jag har i ett ganska nystartat förhållande tidigt sagt att jag har detta klädintresse till min fina flickvän.
    Hon var tveksam först och tänkte nog, som många gör, att jag kanske var homosexuell - så är inte fallet!
    Min diskussionsfråga är om det är egoistiskt av mig att klä mig i kjol eller klänning i hennes närvaro då jag anar att hon föredrar mig i  manliga kläder. Enkel lösning  är ju att jag låter bli det men sanningen är den att klä sig kvinnligt är en del av mig...

• Svar på tråden Jag gillar kvinnokläder..
  • Lynx36

Ja, tack alla som fört in tråden på att män kan vara snygga i klänning eller kjol - mer eller mindre då, men i alla fall.
    Min flickvän verkar på alla sätt vara bra på att ta mig som jag är så jag siktar på att bli än snyggare i klänning..

• hallontroll
    Benepee skrev 2014-05-27 22:11:15 följande:
    Du har fel, andra killen i mitt inlägg var mycket snyggare än den du länkade ;)

Du har fel om du inte förstår att människor har olika smak. Du tycker att den andra killen är snyggare , jag tycker att killen jag länkade är snyggare. Ingen har rätt eller fel vad det gäller vem man själv föredrar , däremot har man fel om man inte respekterar att alla har rätt till sin egen smak och sina egna åsikter.
  • Benepee
    hallontroll skrev 2014-05-28 10:26:30 följande:

Du har fel om du inte förstår att människor har olika smak. Du tycker att den andra killen är snyggare , jag tycker att killen jag länkade är snyggare. Ingen har rätt eller fel vad det gäller vem man själv föredrar , däremot har man fel om man inte respekterar att alla har rätt till sin egen smak och sina egna åsikter.
    Jag skämtade, jag ber om ursäkt om det inte riktigt framgick. 
  • taquine

Kanske en vissa killnad mot det här ...

If you're going trough hell, keep going/WC
  • taquine

Kan tycka män i kilt är jäkligt sexigt men män i tantkläder är väl inte de flestas cup of tea , fult på både kvinnor och män...
     Men ts var glad du har en kvinna som accepterar dig som du är , det är det inte alla som gör. Lyck 

• taquine

Ser jag stavat som en kratta , lycka till som sagt TS {#emotions_dlg.flower}

• Str8 Up

Har man bara "stil" ska det inte vara några problem! Alla kvinnor klär sig inte heller sexigt direkt, typ frälsningsarme kjol och sånt tantigt. Bilderna ovan här, den ena så typisk transa som jag tror är lite fördomsfullt de flesta tänker sig, men den med kilt och kängor, sexy sex!!!!!!

• Lynx36

Det blev väldigt små bilder men ger kanske en uppfattning om min klädstil.Inte jättesexigt kanske? Lite propert men inte jättetråkigt för det?
Svar på tråden Jag gillar kvinnokläder..