BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Sen annan grej, det kommer mjölk från mina bröst redan !! mest under nätterna, det kan väl inte vara vanligt?? haha!
Hallå tjejer!
Jag har precis gått in i vecka 19 och är såå orolig.. redan i vecka 14-15 kände jag tydliga buffar långt nere i magen, ingen tvekan på att det var bebis. Men sen dess har det varit superlugnt, tycker mig ana lite fladder ibland men ingenting som märks. Varför kände jag då så tydligt innan??.. blir ju livrädd =( har RUL om några dagar.. men nu blev jag bara mer nervös för det.
Sen annan grej, det kommer mjölk från mina bröst redan !! mest under nätterna, det kan väl inte vara vanligt?? haha!
Hallå tjejer!
Jag har precis gått in i vecka 19 och är såå orolig.. redan i vecka 14-15 kände jag tydliga buffar långt nere i magen, ingen tvekan på att det var bebis. Men sen dess har det varit superlugnt, tycker mig ana lite fladder ibland men ingenting som märks. Varför kände jag då så tydligt innan??.. blir ju livrädd =( har RUL om några dagar.. men nu blev jag bara mer nervös för det.
Vi har bestämt sedan länge! Det är en Ellie eller Neo i magen :) (vi tror en Ellie)
Vad har ni köpt hittills till bebisen?
Vi har köpt de flesta stora sakerna som vagn, skötbord, babysitter, badbalja, babygym o s v. Stolen till bilen ska vi hämta i helgen och då ska vi även till IKEA och inhandla spjälsäng, om den som vi kollat på finns i lager
Sen återstår lite mindre saker som mer kläder, hygienartiklar.
Vet inte riktigt mer vad som kan vara bra att inhandla?
Vi har hittills i gömmorna:
- lite påslakan/lkan
- några mysiga filtar, men nån mer av varmare modell står på listan
- lite blandade kläer
- en fleeceoverall
Det är väl vad jag kommer på nu
Vad har ni köpt hittills till bebisen?
Vi har köpt de flesta stora sakerna som vagn, skötbord, babysitter, badbalja, babygym o s v. Stolen till bilen ska vi hämta i helgen och då ska vi även till IKEA och inhandla spjälsäng, om den som vi kollat på finns i lager
Sen återstår lite mindre saker som mer kläder, hygienartiklar.
Vet inte riktigt mer vad som kan vara bra att inhandla?
Vi har hittills i gömmorna:
- lite påslakan/lkan
- några mysiga filtar, men nån mer av varmare modell står på listan
- lite blandade kläer
- en fleeceoverall
Det är väl vad jag kommer på nu