BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Går in i v20 denna vecka. De tre senaste veckorna har jag haft känt "fladder" på morgnarna eller när jag suttit framåtlutad och liksom "vikt" magen :P
Nu har jag dock inte känt något ALLS i en veckas tid! Är jätteorolig och har tid om vecka på RUL.
Känns jobbigt :(
Väntar mitt andra barn och trodde verkligen jag skulle känna av före, "alla andra" gör ju det...
Tänker om det bara var tamarna jag kände av tidigare (har haft jobbig förstoppning)...
Går in i v20 denna vecka. De tre senaste veckorna har jag haft känt "fladder" på morgnarna eller när jag suttit framåtlutad och liksom "vikt" magen :P
Nu har jag dock inte känt något ALLS i en veckas tid! Är jätteorolig och har tid om vecka på RUL.
Väntar mitt andra barn och trodde verkligen jag skulle känna av före, "alla andra" gör ju det...
Tänker om det bara var tamarna jag kände av tidigare (har haft jobbig förstoppning)...
Ar i v.22 nu sa kanner ratt bra men han ar anda himla lugn pa dagarna.. troligtvis eftersom jag ar sa upptagen med forsta barnet att jag inte hinner marka nagot och han vaggas till somns hela tiden.
Borjar tro att barnmorskorna i Sverige ar lite griniga av sig alltsa! Eller har jattedalig utrustning kanske?
Men vi hade aldrig kunnat se en snopp på den där suddiga bilden. När vi gjorrde KUB däremot i vecka 13 var det mycket skarpare bilder och vi såg bebis jättefint. Är faktiskt besviken över mitt RUL, skulle gärna göra om det!
När jag var på RUL hade de verkligen sjukt dålig utrustning, eller det är ju egentligen svårt för mig att bedöma Men vi hade aldrig kunnat se en snopp på den där suddiga bilden. När vi gjorrde KUB däremot i vecka 13 var det mycket skarpare bilder och vi såg bebis jättefint. Är faktiskt besviken över mitt RUL, skulle gärna göra om det!
Fick idag vackert traska hem efter bara 1,5 timme på jobbet p g a förkylning som legat och morrat i kroppen några veckor och nu verkar ha brutit ut 
Mina kollegor i princip körde hem mig trots lite protester från min sida (gillar inte att gå hem på det viset). Min chef stegade fram och la händerna på mina kinder och sa bara kort o gott "-du är varm, nä du går hem!" och hon bad t o m min ena kollega skjutsa mig till tåget. Så trots att jag kände mig ganska dum som bara gick hem så var de alla supergulliga mot mig och tyckte att jag skulle prioritera att ta hand om mig själv och ta hand om lilla pyret i magen 
Men en förkylning är väl inget som direkt påverkar lilla pyret där inne va? Då måste man väl ligga bra däckad i influensa för att det ska vara farligt för bebisen?
Fick idag vackert traska hem efter bara 1,5 timme på jobbet p g a förkylning som legat och morrat i kroppen några veckor och nu verkar ha brutit ut
Mina kollegor i princip körde hem mig trots lite protester från min sida (gillar inte att gå hem på det viset). Min chef stegade fram och la händerna på mina kinder och sa bara kort o gott "-du är varm, nä du går hem!" och hon bad t o m min ena kollega skjutsa mig till tåget. Så trots att jag kände mig ganska dum som bara gick hem så var de alla supergulliga mot mig och tyckte att jag skulle prioritera att ta hand om mig själv och ta hand om lilla pyret i magen
Men en förkylning är väl inget som direkt påverkar lilla pyret där inne va? Då måste man väl ligga bra däckad i influensa för att det ska vara farligt för bebisen?
Påväg på rul. Nervös . Hoppas allt ser bra ut. Känns liksom så otroligt om man kan få 3 friska barn.. Så är så himla orolig denna gången.
Allt såg bra ut på RUL idag. Den lilla ville dock inte vara med på bild eller visa upp sig. Låg ihopkurad med ansiktet riktat mot min ryggrad. Bm kände sig ändå tillräckligt säker på könet, så enl henne är det en flicka :) det jag och min man trodde. Bf flyttat till 19/2.
Shoppade idag 5 st Bodies, 3 par byxor, 1 mössa, 1 par strumpor och en filt. Det var rea på polarn o pyret! Mest plagg som passar till båda könen då hon sa att man aldrig kan vara helt säker!!