BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hej !
Jag är också beräknad i februari , den 9 .
Gick in i vecka 21 (20+0) idag .
Jag har känt bäbisen för några veckor sen , och det kändes som nervryckningar . Nu känner jag fortfarande bäbisen , och det känns fortfarande som en kraftig nervryckning , man kan dessutom se det utanpå magen . Borde det inte kännas som spark nu ? Det här är mitt första barn så jag vet inte hur en spark känns iaf .
Hur gick det? Förstår din nervositet. Känner faktiskt detsamma. Ska dit på torsdag. När var du beräknad förresten? Vi är beräknade till den 22 / 2. Kram
Låg igår och lyssnade med dopplern över magen. Testade denna för 2-3 v sen men hörde nästan inget då, fick leta runt jättelänge och det hördes ganska svagt.
Igår fick jag höra hjärtljuden ganska tydligt och jag hörde även att den rörde sig där inne Helt underbart!
Har kommer en magbild! v.22 (BF 2/2), stor som ett hus kanns det som! Var riktigt stor over magen med forsta sonen och den har gangen ar det annu varre.. Tycker det ar mysigt och kanner mig jattefin men hade klarat mig utan kommentarerna alltsa... Blir fan tokig nar nagon sager "Nu ar det snart dags!!"... Naeh det ar det inte, hall truten frammande manniska!!
Låg igår och lyssnade med dopplern över magen. Testade denna för 2-3 v sen men hörde nästan inget då, fick leta runt jättelänge och det hördes ganska svagt.
Igår fick jag höra hjärtljuden ganska tydligt och jag hörde även att den rörde sig där inne Helt underbart!
Heeej. Här har ni en till som har BF 24 Februari. Här en Dotter på 6 år. Ska på UL nästa vecka känns fortfarande overkligt..
Har kommer en magbild! v.22 (BF 2/2), stor som ett hus kanns det som! Var riktigt stor over magen med forsta sonen och den har gangen ar det annu varre.. Tycker det ar mysigt och kanner mig jattefin men hade klarat mig utan kommentarerna alltsa... Blir fan tokig nar nagon sager "Nu ar det snart dags!!"... Naeh det ar det inte, hall truten frammande manniska!!