• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • BustersTjej

Här i England behöver man inte berätta förens 15 veckor innan bf har jag för mig. Så jag får väl hålla det inom mig ett pst månader och hoppas att jag inte mår allt för illa under den tiden. Det det jag oroar mig mest för tror jag haha

• 3oyo
    BustersTjej skrev 2014-05-29 08:35:45 följande:

Här i England behöver man inte berätta förens 15 veckor innan bf har jag för mig. Så jag får väl hålla det inom mig ett pst månader och hoppas att jag inte mår allt för illa under den tiden. Det det jag oroar mig mest för tror jag haha

Ja i England är det säkert andra regler. Men börjar du må jättelika får du väl berätta då.
  • 3oyo
    Idefixx skrev 2014-05-29 08:28:41 följande:

Hej alla :) får jag med hoppa in här :) plussade nu på morgonen. Beräknad bf 3 feb :D

Har ett barn sen innan född -11 :)

Kul! Grattis och välkommen!
  • BustersTjej
    3oyo skrev 2014-05-29 08:48:36 följande:
    Ja i England är det säkert andra regler. Men börjar du må jättelika får du väl berätta då.

Ja jag får la göra det eller bara hålla det inne haha . På mitt heltidsjobb ska jag dock berätta lite tidigare om ifall något skulle hända.
  • bombus

Hej hoppar på här! Plussade imorse och är bara i v 4 (3+3) Håller tummarna att allt ska gå hela vägen =)

• Snöängeln

Hej jag ansluter mig till er, glad och positiv men lite rädd med, har bf 1/2 vi har en tjej innan som föddes sjuk och hennes tid i livet kantades med att vi mestadels bodde på sjukhus, så till jul nu blir det två år sedan som hon fick somna in 15 månader gammal. Mycke känslor kom med detta plusset men innerst inne är vi glada och rädda

• TheElfa

Hej alla!
    Hoppar oxå in här...
    Plussade idag, bf 7/2. Lite orolig dock, då jag haft missfall tidigare och är över 40. Sååå...vågar inte riktigt glädjas än. Men håller så klart tummarna för att allt går vägen.
    Grattis alla som plussat! Hoppas vi kan följas åt hela vägen fram till i Februari! Solig

• Snöängeln
    TheElfa skrev 2014-05-29 16:15:19 följande:
    Hej alla! Hoppar oxå in här... Plussade idag, bf 7/2. Lite orolig dock, då jag haft missfall tidigare och är över 40. Sååå...vågar inte riktigt glädjas än. Men håller så klart tummarna för att allt går vägen. Grattis alla som plussat! Hoppas vi kan följas åt hela vägen fram till i Februari! 

Vi får hålla tummarna ihop, hur mår du annars?
  • 3oyo
    Snöängeln skrev 2014-05-29 16:03:21 följande:
    Hej jag ansluter mig till er, glad och positiv men lite rädd med, har bf 1/2 vi har en tjej innan som föddes sjuk och hennes tid i livet kantades med att vi mestadels bodde på sjukhus, så till jul nu blir det två år sedan som hon fick somna in 15 månader gammal. Mycke känslor kom med detta plusset men innerst inne är vi glada och rädda

Oj, vilken resa och sorg, kan inte tänka mig något värre. Hoppas att den här resan slutar lyckligt för alla. Grattis till plusset!

Och grattis ni andra!
Svar på tråden BF Februari 2015