• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • Snöängeln
    3oyo skrev 2014-05-29 16:32:05 följande:
    Oj, vilken resa och sorg, kan inte tänka mig något värre. Hoppas att den här resan slutar lyckligt för alla. Grattis till plusset! Och grattis ni andra!

Tack hon finns för alltid i våra hjärtan och nu skall vi hoppas detta lilla pyret vill stanna :). Hur mår ni allla
  • TheElfa
    Snöängeln skrev 2014-05-29 16:17:53 följande:

Vi får hålla tummarna ihop, hur mår du annars?
    Jo jag mår bra. Lite trött och ömma bröstvårtor. Men inget annat...(so far) Själv?
  • tomsfru

här börjar det kännas mer o mer iaf, på gott o ont... mår illa hela förmiddagarna, vilket är betryggande på sätt o vis men känns som att det kan bli lite drygt i längden o må såhär! mådde inte dåligt med dottern förrän i vecka 7-8 o nu e de bara vecka 4.... Kräks

jaja ska inte gnälla var ju oroligt att jag inte skulle känna nånting först... o nu börjar de mesta droppa in iaf, ländryggen, brösten träningsvärk nedåt magen..... har nog bara glömt hur det kändes skulle jag troGlad

• KnytetsMamma

Hoppar in här jag med, plussade i tisdags och enligt nån sida på nätet har jag bf runt 3/2. Har en dotter sen tidigare som fyller 2 år nästa vecka så hon kommer vara drygt 2,5 år när bebisen kommer. Förra graviditeten mådde jag jättebra hela tiden och förlossningen var snabb och smidig (3 timmar på förlossningen) så jag hoppas på en repris, än så länge känner jag ingenting så jag har fortfarande svårt att tro på att det är sant...

• Snöängeln
    KnytetsMamma skrev 2014-05-29 19:06:45 följande:
    Hoppar in här jag med, plussade i tisdags och enligt nån sida på nätet har jag bf runt 3/2. Har en dotter sen tidigare som fyller 2 år nästa vecka så hon kommer vara drygt 2,5 år när bebisen kommer. Förra graviditeten mådde jag jättebra hela tiden och förlossningen var snabb och smidig (3 timmar på förlossningen) så jag hoppas på en repris, än så länge känner jag ingenting så jag har fortfarande svårt att tro på att det är sant...

Välkommen och vad gärligt att må bra och ha snabb förlossning själv mådde jag med bra men hade en seg och utdragen förlossning, jaja kan gå snabbare denna gång :)
    ~ snopinglan.blogg.se~. <-- en gravidblogg
  • Lyycklig

Hej! Plussade på mors dag. Var inte väntat alls men mått lite småkonstigt ett tag :) Om jag räknat rätt är jag beräknad 27/1 -15. Har en dotter på snart 4 sen innan. Ska bli otroligt mysigt med en bebis om det nu går vägen! Jag är GBP opererad okt-12 så hoppas inte att det ställer till något. Är otroligt trött redan nu och är bara i vecka 6! :S Men det är bara att kämpa på :D

• Love8707

Jag plussade idag, har bf den 8/2. Har tre barn sen innan som är 3,4,7 år gamla.. Har fått sex missfall i rad innan denna graviditet så är extremt nojjig. Har lite ont i brösten, mår lite illa men har en mensvärk som kommer å går i magen, så man blir ju orolig men det är väl vanligt.

• KnytetsMamma

Ja, det var skönt. Men jag vet samtidigt att det inte är några garantier att det går snabbt och smidigt även denna gång eller om jag kommer må lika bra denna graviditet.

Snöängeln skrev 2014-05-29 19:12:46 följande:
    Välkommen och vad gärligt att må bra och ha snabb förlossning själv mådde jag med bra men hade en seg och utdragen förlossning, jaja kan gå snabbare denna gång :)
    ~ snopinglan.blogg.se~. <-- en gravidblogg

• BustersTjej
    Snöängeln skrev 2014-05-29 19:06:06 följande:
    Jag mår illa och känner som träningsvärk imagen fast jag inte tränat och brösten
    Jag har med träningsvärk i magen. under naveln och ner. Va inte säker på att man skulle känna så men det ska man kanske haha
Svar på tråden BF Februari 2015