• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • Marren01

Hej alla och grattis till er! Jag testade positivt idag och är i vecka 4 knappt. Bf 11 februari. Vi har en son på snart 4 sen tidigare och ett missfall i bagaget i våras. Det känns tidigt och väldigt skört, men nog känner jag mig gravid alltid. Unken känsla i munnen och lätt illamående. 

• TheElfa
    Carrols skrev 2014-05-30 14:33:10 följande:
    Efter vårdat första ivf försök plussade vi idag!! Helt sjukt överlycklig
    Åååh gud vad kul! Grattis!!! Solig
  • TheElfa
    Marren01 skrev 2014-05-30 17:36:23 följande:
    Hej alla och grattis till er! Jag testade positivt idag och är i vecka 4 knappt. Bf 11 februari. Vi har en son på snart 4 sen tidigare och ett missfall i bagaget i våras. Det känns tidigt och väldigt skört, men nog känner jag mig gravid alltid. Unken känsla i munnen och lätt illamående. 
    Grattis! Och välkommen hit! :D
  • TheElfa
    Blåblomman skrev 2014-05-30 17:30:01 följande:

Kub-testet känner jag att vi också vill göra då jag är 36. Så jag slår nog en signal i nästa vecka. Sjukvården har ju också semestrar..
    Jag kommer oxå göra Kub-test...Är 42 så detta lär ju med stor sannolikhet vara min sista chans, och jag vill att allt ska gå bra.
  • BustersTjej

Jag vågar verkligen inte hoppas än. Nån mer som känner så? Jag har nu gjort 3 tester, alla har varit positiva men alla svaga positiva. Jag tycker ju ändå att det skulle vara lite starkare nu. Man ser alla andras testar som stegrar fint men mina håller sig på en och samma styrka.

• KnytetsMamma

Jag har inte testat sen i tisdags men är ändå orolig och funderar på om jag verkligen är gravid,har inga som helst tecken på att jag skulle vara det....längtar till 21/7 då.jag har ultraljud inbokat, då får vi förhoppningsvis se ett litet hjärta slå och får förhoppningsvis bra siffror på kub, med dottern fick vi 1:11900 så VÄLDIGT bra siffror.

BustersTjej skrev 2014-05-30 19:19:01 följande:
    Jag vågar verkligen inte hoppas än. Nån mer som känner så? Jag har nu gjort 3 tester, alla har varit positiva men alla svaga positiva. Jag tycker ju ändå att det skulle vara lite starkare nu. Man ser alla andras testar som stegrar fint men mina håller sig på en och samma styrka.

• lillaskräp
    BustersTjej skrev 2014-05-30 19:19:01 följande:

Hur svaga är dom? Har du bild?

Det är säkert ingen fara - har läst om massor av tjejer som fått svaga plus där det gått bra.

Ska kasta sten i glashus och säga till dig att sluta testa. Det ger bara mer stress.

Hälsningar,

Tjejen som testat minst två ggr per dag sen fyra dagar innan BIM...
  • BustersTjej
    KnytetsMamma skrev 2014-05-30 19:31:55 följande:
    Jag har inte testat sen i tisdags men är ändå orolig och funderar på om jag verkligen är gravid,har inga som helst tecken på att jag skulle vara det....längtar till 21/7 då.jag har ultraljud inbokat, då får vi förhoppningsvis se ett litet hjärta slå och får förhoppningsvis bra siffror på kub, med dottern fick vi 1:11900 så VÄLDIGT bra siffror.

Förstår ingenting när det kommer till dom siffrorna haha men det va ju bra att dom va bra haha! Köpte ett clearblue digital test idag som jag ska testa imorgon och är det positivt så vågar jag kanske hoppas lite mer haha. Har haft väldigt mycket vad som känns som mensvärk idag och jag e ovanligt medveten om mina bröstvårtor haha.

• acea

Så mycket ni hunnit skriva :) jag har ringt bm idag pga att jag ville ha samma som sist och pga semestertider. Mina symtom är att jag är väldigt trött, frusen och molvärk, stickningar mm vid livmodern. Känner igen det från förra graviditeten fast mycket mer, hoppas allt är som det ska bara. Grattis till alla pluss! :)

• Ice Age

Har inte heller mycket symtom, lite mer känsliga bröst och en illamående våg när vi åkte bil idag annars inget. Får gärna hålla sig undan så länge som möjligt. Tror jag avvaktar med att höra av mig till bm, inga planer på att göra kub ändå.

Svar på tråden BF Februari 2015