BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hej allihopa!
Förstföderska med BF 19 februari 2015. Men har bara kommit till vecka 5 (4+6) än. Har ont till och från och är super trött, annars inga som helst symtom... Borde man bli orolig? Har första BM besöket nästa vecka, kan hon redan nu kolla så att allt står rätt till?!
Tack för ett bra forum!
Jag är gärna med i detta forum, plussade i måndags och allt är lite nytt ännu.
/C
Vecka 6+3 idag och fick se ett litet hjärta ![]()
31/1 Sofia87, andra barnet, 27 årHej allihopa!
Förstföderska med BF 19 februari 2015. Men har bara kommit till vecka 5 (4+6) än. Har ont till och från och är super trött, annars inga som helst symtom... Borde man bli orolig? Har första BM besöket nästa vecka, kan hon redan nu kolla så att allt står rätt till?!
Tack för ett bra forum!
sorkan88: Min minsting är knappt sju månader (född 131127) så det blir ganska tätt här med. Det skiljer 13 månader mellan mina två äldsta (5 och 6 år), på gott och ont ska det sägas. Det blir ofta att jag behandlar dem lika (samma läggningstid, samma veckopeng etc.), så storasyster får nog sällan känna att hon är just storasyster. Å andra sidan är det toppen för barnen att ha syskon som är nära i ålder, de är ungefär på samma nivå mognadsmässigt och tycker om samma lekar, samma leksaker m.m. Vi ville ha syskon tätt även denna gång.
Hej.
Jag plussade ikväll och borde vara i 5+1 om jag har räknat rätt. Isåfall är bf 18 februari. Glad, ledsen och livrädd. Första barnet och det gick lite snabbare än vi räknat med.
Plussade igår har Bf månadsskiftet feb. Mars typ ska ringa mvc på måndag:)
Hej.
Jag plussade ikväll och borde vara i 5+1 om jag har räknat rätt. Isåfall är bf 18 februari. Glad, ledsen och livrädd. Första barnet och det gick lite snabbare än vi räknat med.