BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hej!
Skulle gärna vilja hänga här med er om det är ok? :) Vet inte om ni andra kört nån slags presentation el nått men jag tänkte bara berätta lite om mig.
Fyller 27 år om nån vecka, har en dotter på snart 10,5 månad tillsammans med min man och väntar nu vårat andra barn BF 31 januari men precis som med dottern kommer jag garanterat gå över en vecka eller två så det blir ett februaribarn om jag får gissa själv ;)
Det tog 2,5 år innan vi plussade med dottern, fick diagnosen PCO och fick äta mediciner för att få igång ägglossningen. Väntade tvillingar men ena dog plötsligt i v. 10 men tack och lov överlevde våran lilla tjej :) Med tanke på hur länge det tog att få henne så började vi aldrig med nå annat preventivmedel än kondom och har kört oskyddat sen december och vips så blev vi gravida utan hjälp, lyckan är enorm! Är just nu i v 8 (7+3), mår rätt skapligt ändå är lite trött och får ibland kväljningar av dåliga lukter så som bajsblöjor, sopor osv.
Just det! Kan någon lägga in mig i BF listan? ;)
Nu har jag också hittat hit :)
Kanske ska skriva en liten kort presentation jag med, 27 år gammal har tre barn sen tidigare som snart är 8,6 och 2 :)
Och fick idag veta att vi väntar ett litet pyre som räknas komma den 27/2.
Så någon får gärna vara snäll och lägga till mig i BF listan :)
Vill någon lägga till mig, bf 3 februari, andra barnet :)
Är det farligt att bli sjuk i tidig graviditet?
Har börjat få ont i halsen, och känns som att febern är på väg. Blir orolig att det påverkar negativt..
Har börjat få ont i halsen, och känns som att febern är på väg. Blir orolig att det påverkar negativt..

31/1 Sofia87, andra barnet, 27 år