Inlägg från: en rund boll |Visa alla inlägg
  • en rund boll

Bf Malmö oktober 2014

sasty skrev 2014-06-07 09:31:24 följande:
    En rund boll :
    Vad härligt! :)
    EmmaKH skrev 2014-06-09 11:34:48 följande:
    En rund boll: härligt med ul! Själv sitter jag nu och väntar på bm som jag äntligen skall får träffa. Med fl som tidsfördriv :p
    Ja, det var helt fantastiskt att få se honom :) Lycka till Emma! 

• en rund boll
    EmmaKH skrev 2014-06-09 12:53:55 följande:
    Tack en rund boll =) Det gick bra. Fick lyssna på de ljuvliga hjärtljuden =) De försvann efter en stund och mitt hjärta höll på att stanna. Tills bm sa att hon rör sig mkt och sen hittade hjärtljuden igen. Råstirra på min bm hela tiden för att se om hon såg nervös ut.. Det gjorde hon inte haha.
    Visst är det underbart att höra dom?! :) 
    Vad bra att det gick bra! 
    Vilket väder det har blivit! Får bli stranden imorrn om tågstrejken fortsätter! :)
  • en rund boll
    EmmaKH skrev 2014-06-09 13:45:38 följande:
    Ja det var ljuvligt =)

Och vädret likaså =) Jag jobbar tyvärr hela veckan så får hoppas att vädret håller sig till helgen. Vi får sola lite i trädgården sonen och jag när vi kommer hem.

Ja denna tågstrejk. Som den ställer till det. Min son kom inte till sin pappa i helgen pga den =(
    Trist för lillkillen. 
    Jag pendlar till jobb så har svårt att ta mig, men har förmånen att kunna arbeta hemma om inga fysiska möten är bokade. 
    Så det blir stranden med datorn :) Verkar bli fint på lördag ivf! 
  • en rund boll
    EmmaKH skrev 2014-06-09 14:07:54 följande:
    Åh vad härligt det låter. Man skulle kanske skola om sig.. På sommaren iaf.. smile5.gif
    Haha! :)
    Vad jobbar du i för bransch? 
  • en rund boll
    EmmaKH skrev 2014-06-09 14:30:07 följande:
    Jag är undersköterska. Blir inte så mkt ute- och/eller hemmavistelse då :p Du då?
    Aha! Det förstår jag då. 
    Jobbar med kläder, säljare. 
  • en rund boll
    EmmaKH skrev 2014-06-09 15:03:54 följande:
    Jag undrar.. Är det någon här som funderat på en Facebook grupp med chatt och så? Min erfarenhet (är inte så stor men ändå :p) är att det brukar vara mer liv i dem och lättare att prata med varandra. Dock har jag inte den blekaste aning om hur man gör en sån och håller den hemlig osv. Men någon annan kanske gör? Om intresset finns dvs :p
    Det var en rätt bra ide:)
    Eller om man försöker få ihop en fika lite längre fram i sommar så man lär känna  varann lite. 
  • en rund boll

Usch som ni mår allihopa, vad jobbigt för er! 
    Det värsta problemet för mig just nu är att jag knappt kan borsta tänderna p g a kräkreflexen haha!

Vad mysigt med en liten tjej Emma! :) Å lika härligt med en lillkille Sasty! 
    Har ni varit på rul Marre? När hade du BF? 

• en rund boll
    Marre78Malmö skrev 2014-06-10 08:35:21 följande:
    Det är inte jätteskoj att må illa men jag tycker själv att jag mår riktigt bra faktiskt, kan jobba, träna ibland, äter det mesta osv..
    Jag har inte rul förrän i början av juli, då är jag nog i vecka 20 skulle jag tro. Gjorde kub för några veckor sen. Bf den 24 nov. Min kompis fick sin första precis, en månad för tidigt, så man vet aldrig..
    Ah ok! Är inte det ett ganska sent rul? Lite novis på det här... :/
  • en rund boll
    Marre78Malmö skrev 2014-06-10 10:08:59 följande:
    Jo jag har också fått för mig det, å andra sidan har jag ju redan sett bebben och tänker att det kan vara kul o se den när den är lite större, så länge bm inte hittar något som avviker förstås.. Har du gjort ditt?
    Sant, hade gärna gjort ett lite senare med.
    Ja, vi var på kk förra onsdagen och fick se vår lilla kille :) 
  • en rund boll
    O Z skrev 2014-06-10 21:39:20 följande:
    Jo, HM är det enda jag har hittat i butik. Det finns annat på nätet men jag vill kunna prova.
    Hej! Lindex på triangeln har ett ställ med lite kläder. :) 
    Det enda jag har köpt är ett par jeans än så länge. 
    Bellen skrev 2014-06-10 21:56:01 följande:
    Hej, Kul att hitta en Malmötråd med lite liv i, kanske jag kan få vara med här med trots beräknad i november?! Bor nära många av er andra precis vid slottsstaden och väntar första barnet. Mått lite illa i början men mår bättre nu (peppar peppar)! Rul om två veckor och längtar!
    Hej hej och välkommen! 
    sasty skrev 2014-06-10 21:47:31 följande:
    Åh, systrar och bröder, café feed !
    Bor granne med dom, vissa helger köper vi hem frukost ! Mat är livet :)

Mom2mom. Är en hemsida med sjukt snygga mammakläder :)
    Guuud vad längesen jag var där! Gott! Min tråkkarl gillar inte att gå och äta brunch så det blir ett tag mellan gångerna. 

Vi kanske skulle få ihop en brunch där snart? ;) 
Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014