Bf Malmö oktober 2014
O Z, jag får ta tillbaka det där med Lindex. Det fanns inga morsakläder, var där inne igår. :(
Hittade dock lite annat på rean på Åhlens, kläder till lillen och några oversize toppar till mig.
mamalicious.se/
O Z, jag får ta tillbaka det där med Lindex. Det fanns inga morsakläder, var där inne igår. :(
Hittade dock lite annat på rean på Åhlens, kläder till lillen och några oversize toppar till mig.
Tänkte fråga, är det någon utav er som syr eller stickar/virkar och har lite tips på enkla mönster?
Tänkte sy ett babynest och en ammningskudde och virka lite kläder men jag är urkass på att sy :(
Å just det, har någon utav er beställt kläder från Asos nån gång? De har ju jättefina mammakläder men är lite rädd att de ska vara små i stl.
Gud vad du är duktig 3skabli4! Jättefina kläder och babynest!

Hej hej!
Hoppas ni haft det bra i midsommar!
Jag har fått nått mystiskt som jag måste fråga om nån annan känner igen, träningsvärk i magen? Det känns typ som man gjort 1000 sit ups fast man bara typ gått och satt på kaffe :/ Ganska ihållande från och till.
Tänkte på en grej, kan man göra tråden privat? Dvs så ingen annan än vi som är med i den kan läsa?
Känns lite så där att skriva ut personliga saker på ett av Sveriges största forum 
Aha har ni skapat en fb-grupp? :) Skickar ett pm på fb till dig Emma!
Hamnar kanske i övrigt dock