• Anonym (tjockishatare)

Jag hatar tjocka människor

Jag hatar verkligen tjocka människor. De är bara en stor börda för samhället eftersom de inte kan jobba och måste sjukskriva sig p.g.a. sin jävla fetma. Dessutom måste samhället bekosta deras jävla magsäcksoperationer. Dessutom är tjocka människor extremt otrevliga, fula och ointelligenta. Mannkan ju knappast vara intelligent om man lever på pizza och annan skräpmat. Jag känner ett stort hat inom mig när jag ser en tjock människa, de borde inte vara lagligt att vara tjock. Tjocka människor gynnar inte den svenska samhällsutvecklingen. Tjocka människor borde utvisas till Norge.

• Svar på tråden Jag hatar tjocka människor
  • Anonym (+1)

Det borde dom. Och sockerskatt borde införas omgående.

• Anonym (sjuk)

Intresseklubben antecknar. Men alla måste vara extremt tyst för intresseklubben har årsmöte!

• Juno

Sök hjälp. KBT funkar bra mot fobier och tvångstankar.

• eslah

Dra något gammalt täcke över dig, din tribaltatuering, pitbull som heter Nero och din gamla morsa som uppenbarligen inte uppfostrat dig.

Kom fram igen när du har bättre människosyn, om inte så ligg där och ruttna.

• Anonym (tjockishatare)
    Juno skrev 2014-06-03 08:32:43 följande:
    Sök hjälp. KBT funkar bra mot fobier och tvångstankar.

KBT? Vad snackar du om? Är du en tjockis?
  • Anonym (tjockishatare)
    eslah skrev 2014-06-03 08:33:19 följande:
    Dra något gammalt täcke över dig, din tribaltatuering, pitbull som heter Nero och din gamla morsa som uppenbarligen inte uppfostrat dig. Kom fram igen när du har bättre människosyn, om inte så ligg där och ruttna.

Varför är du så bitter? Jag antar att du själv är tjock.
  • Juno

KBT - kognitiv beteendeterapi. En terapiform som är effektiv för att behandla fobi för olika saker. Din fobi för tjocka människor verkar vara en typ av social fobi och där är KBT vanligen effektivt. Vänd dig till dig vårdcentral

• Jag kom inte på något bättre
    Anonym (tjockishatare) skrev 2014-06-03 08:34:41 följande:
    KBT? Vad snackar du om? Är du en tjockis?

Antar att du måste vara groteskt fet, om din uträkning är rätt. För intelligent är du ju inte. >
    ~Alicia, Min Eviga Sol I Mörkret~
  • eslah
    Anonym (tjockishatare) skrev 2014-06-03 08:36:15 följande:
    Varför är du så bitter? Jag antar att du själv är tjock.

Lägg ner, driv om något annat istället. Detta är inget kul. Är inte tjock, men mycket hellre det än en liten pissmyra som dig.
Svar på tråden Jag hatar tjocka människor