• Anonym (tjockishatare)

Jag hatar tjocka människor

Jag hatar verkligen tjocka människor. De är bara en stor börda för samhället eftersom de inte kan jobba och måste sjukskriva sig p.g.a. sin jävla fetma. Dessutom måste samhället bekosta deras jävla magsäcksoperationer. Dessutom är tjocka människor extremt otrevliga, fula och ointelligenta. Mannkan ju knappast vara intelligent om man lever på pizza och annan skräpmat. Jag känner ett stort hat inom mig när jag ser en tjock människa, de borde inte vara lagligt att vara tjock. Tjocka människor gynnar inte den svenska samhällsutvecklingen. Tjocka människor borde utvisas till Norge.

• Svar på tråden Jag hatar tjocka människor
  • Anonym (KARL Andersson)

Kan väl hålla med om att tjocka människor kommer att bli en stor belastning men att hata dem är att ta i

• viseversa

Men ts du glömde att hata....

rökare,cancerpatienter,anorektiker,psykiskt sjuka,ofrivilligt barnlösa,alkoholister,klottrare,folk som lever på soc,sjukskrivna för ska man hata folk som "kostar" samhället ska du hata alla ts. Kom igen nu!! Hata klapp,klapp,klapp hata klapp,klapp,klapp för världen blir såå mycket bättre då(ironi)

• Vitrysk hockeyhjälte

Hur ska det funka rent praktiskt? Framför allt är jag intresserad av hur du hade tänkt att vi ska få Norge att gå med på ett dylikt upplägg.

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Anonym (tjockishatare)
    eslah skrev 2014-06-03 08:43:38 följande:
    Lägg ner, driv om något annat istället. Detta är inget kul. Är inte tjock, men mycket hellre det än en liten pissmyra som dig.

Jag är ingen pissmyra, jag är nog betydligt mer intelligent än dig.
  • Anonym (tjockishatare)
    Juno skrev 2014-06-03 08:38:28 följande:
    KBT - kognitiv beteendeterapi. En terapiform som är effektiv för att behandla fobi för olika saker. Din fobi för tjocka människor verkar vara en typ av social fobi och där är KBT vanligen effektivt. Vänd dig till dig vårdcentral

Detta är ingen fobi, jag är inne rädd för feta människor. Jag hatar dom bara. Jag vill gå fram och slå dom på käften av ren ilska.
  • Maddi
    Anonym (tjockishatare) skrev 2014-06-03 09:06:23 följande:

Jag känner ett hat mot dessa människor också. Alla som inte bidrar med någonting vettigt i samhället är onödiga.
    Så du vill alltså att alla dessa människor ska gå samma öde som judarna en gång i tiden gjorde?
  • Anonym (tjockishatare)
    Jag kom inte på något bättre skrev 2014-06-03 08:38:53 följande:
    Antar att du måste vara groteskt fet, om din uträkning är rätt. För intelligent är du ju inte. >
    ~Alicia, Min Eviga Sol I Mörkret~

Vad får dig att tro att jag är fet? Jag är nog betydligt mer intelligent än dig. Gå och lägg dig tjockis!
  • Anonym (tjockishatare)
    Dixie skrev 2014-06-03 09:11:41 följande:
    vad ska de göra i Norge? 

Det spelar ingen roll, så länge vi blr av med alla äckliga tjockisar så bryr jag mig inte.
  • Anonym (tjockishatare)
    Maddi skrev 2014-06-03 09:12:05 följande:
    Så du vill alltså att alla dessa människor ska gå samma öde som judarna en gång i tiden gjorde?

Ja, det vore nog det bästa för samhället. I det långa loppet så vinner vi på att inte ha tjockisar i Sverige.
Svar på tråden Jag hatar tjocka människor