• Anonym (tjockishatare)

Jag hatar tjocka människor

Jag hatar verkligen tjocka människor. De är bara en stor börda för samhället eftersom de inte kan jobba och måste sjukskriva sig p.g.a. sin jävla fetma. Dessutom måste samhället bekosta deras jävla magsäcksoperationer. Dessutom är tjocka människor extremt otrevliga, fula och ointelligenta. Mannkan ju knappast vara intelligent om man lever på pizza och annan skräpmat. Jag känner ett stort hat inom mig när jag ser en tjock människa, de borde inte vara lagligt att vara tjock. Tjocka människor gynnar inte den svenska samhällsutvecklingen. Tjocka människor borde utvisas till Norge.

• Svar på tråden Jag hatar tjocka människor
  • elinlilja

Har du ts nånsin tänkt på att övervikt kan bero på sjukdom? Det är väl inte människornas fel om de åker på någon sjukdom? Att en person är stor betyder inte att h*n ligger på soffan och äter skitmat alla dagar... du är nog långt mycket sjukare än många som på nåt sätt kostar för samhället.. hoppas du åker på någon trevlig sjukdom som gör dig fet och så ska vi alla stå där och hata dig sen och påstå att du inget annat fel har än att ligga på soffan och käka pizza...

• Anonym (tjockishatare)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-06-03 09:08:05 följande:
    Hur ska det funka rent praktiskt? Framför allt är jag intresserad av hur du hade tänkt att vi ska få Norge att gå med på ett dylikt upplägg.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.

Norge är ju redan fullt av skabbiga tjockisar, de har nog ingenting emot att ta emot några fler.
  • Dixie
    Anonym (tjockishatare) skrev 2014-06-03 09:17:03 följande:

Ja, det vore nog det bästa för samhället. I det långa loppet så vinner vi på att inte ha tjockisar i Sverige.
    hur menar du då? på vilket sätt vinner samhället på det? 

borde vi då inte även utrota rökare, alkoholister, de som har psykiska sjukdomar - varför bara de som är tjocka?  
  • Anonym (tjockishatare)
    elinlilja skrev 2014-06-03 09:19:14 följande:
    Har du ts nånsin tänkt på att övervikt kan bero på sjukdom? Det är väl inte människornas fel om de åker på någon sjukdom? Att en person är stor betyder inte att h*n ligger på soffan och äter skitmat alla dagar... du är nog långt mycket sjukare än många som på nåt sätt kostar för samhället.. hoppas du åker på någon trevlig sjukdom som gör dig fet och så ska vi alla stå där och hata dig sen och påstå att du inget annat fel har än att ligga på soffan och käka pizza...

Övervikt är ingen jävla sjukdom. Detta är lögn. Tjocka människor vill bara ha en bra ursäkt för att dom är feta.
  • Maddi
    Anonym (tjockishatare) skrev 2014-06-03 09:17:03 följande:

Ja, det vore nog det bästa för samhället. I det långa loppet så vinner vi på att inte ha tjockisar i Sverige.
    Jag tror på karma, så jag hoppas du får tillbaka detta någon gång. 
    Dessutom tror jag att du är tjock 14 åring som tycker synd om dig själv och gömmer dig bakom en trygg skärm. 
  • Vitrysk hockeyhjälte

Sant är att övervikt i de allra flesta fall går att komma tillrätta med om man bara vill. Att gömma sig bakom sådant som att "det är en sjukdom" och "jag har bara kraftig benstomme" är mest av allt kontraproduktivt. Är själv överviktig, men inte dummare än att jag inser att det är helt och hållet mitt eget fel.

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • TanganyikaIka
    Anonym (KARL Andersson) skrev 2014-06-03 08:53:05 följande:
    Kan väl hålla med om att tjocka människor kommer att bli en stor belastning men att hata dem är att ta i
    Men hur ska man annars få igång en tråd som denna? ;) 
  • Juno
    Anonym (tjockishatare) skrev 2014-06-03 09:11:36 följande:

Detta är ingen fobi, jag är inne rädd för feta människor. Jag hatar dom bara. Jag vill gå fram och slå dom på käften av ren ilska.

Ilska och hat kommer vanligen ur rädsla. Det måste vara oerhört jobbigt för dig TS, att vara arg och vilja slåss i stort sett varje dag. Du kan ju inte gå ut, utan att drabbas av raseri. Tänk vad mycket energi du skulle kunna lägga på positiva saker om du blev av med ditt hat.
  • La Lola

Bra försök Ts...men tyvärr lyckades du inte vara riktigt så provocerande som du hade hoppats på.....

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Juno
    Anonym (tjockishatare) skrev 2014-06-03 09:06:23 följande:

Jag känner ett hat mot dessa människor också. Alla som inte bidrar med någonting vettigt i samhället är onödiga.

Undrar stillsamt vad du bidrar med till samhället. Måste vara svårt för dig att ha ett jobb eftersom du din ilska måste ge dig grava samarbetssvårigheter. Och med tanke på att du sitter på FL på arbetstid så...
Svar på tråden Jag hatar tjocka människor