• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • eagle87
    Evening primrose skrev 2014-07-12 13:56:34 följande:

Säger han att du inte ägglossat så har du nog inte d, eller?

? Lilla E ?
    Vet inte. Han sa ju ngt annat för en vecka sen så han nu säger att han inte sagt. Aja lär väll märka med tiden hur de ligger till.
  • MagicQueen

Törs knappt skriva det, med tanke på alla tidigare tidiga mf, men jag har plussat idag. Svagt med Apotekets test på äl + 10.

Håll tummarna att det går vägen denna gång.

• MonDieu
    MagicQueen skrev 2014-07-12 15:48:03 följande:

Törs knappt skriva det, med tanke på alla tidigare tidiga mf, men jag har plussat idag. Svagt med Apotekets test på äl + 10.

*håller* :)
  • Solägget

Stort grattis! Håller alla tummar jag kan!

• Mira14

Hejsan! Det var ett tag sedan jag skrev något här.. jag och sambon har legat lite lågt men precis prickat in ÄL-lossningsdagen denna månad trots lite sex. Jag har en liten fundering, varför får vissa så många missfall? Jag menar vissa har så lätt att bli befruktade men att det sedan tråkigt nog avbryts. Vi har försökt i 6 månader nu och fortfarande inte plussat, inte ens svagt vilket innebär att det aldrig ens gått "lite" i vägen. Varför har vissa lättare att bli befruktade? Jag är glad att jag inte blivit det och det slutat i missfall men jag blir bara lite fundersam.

Jag vet ju inte ens om jag och sambon "fungerar" som vi ska..

• Evening primrose

Hört d finns en teori att de som jättelätt blir gravida lättare låter ett "dåligt" embryo börja växa typ vilket sen avbryts med tidigt mf

Vet inte alls om d stämmer?

Tidiga mf beror ofta på kromosomfel el att inplantationen inte fungerar

sen finns d ju medicinska orsaker till att vissa får upprepade mf, d är iaf så vanligt med tidiga mf att man måste ha tre på raken för att de ska bry sig om att utreda

Vissa par kan vara mer kompatibla med varann än andra, rent föröka sig-mässigt

♡ Lilla E ♡
  • JhjärtaK
    Malinbarre skrev 2014-07-12 12:20:28 följande:
    Fast man behöver inte ha positiv nitrit för att ha en urinvägsinf. :)
    Ok, fast jag har absolut inga symptom i övrigt förutom att mitt urin luktade starkt förut. Har aldrig haft UVI så tror inte att jag har det nu heller.
  • Malla83

Åh, grattis!!!!
  • Nallebjörnis

håller tummarna och Grattis!
    *Michaela Victoria 091216*
Svar på tråden BIM Juli 2014