BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Säger han att du inte ägglossat så har du nog inte d, eller?
Törs knappt skriva det, med tanke på alla tidigare tidiga mf, men jag har plussat idag. Svagt med Apotekets test på äl + 10.
Håll tummarna att det går vägen denna gång.
Törs knappt skriva det, med tanke på alla tidigare tidiga mf, men jag har plussat idag. Svagt med Apotekets test på äl + 10.
Stort grattis! Håller alla tummar jag kan!
Stort grattis :)
Hejsan! Det var ett tag sedan jag skrev något här.. jag och sambon har legat lite lågt men precis prickat in ÄL-lossningsdagen denna månad trots lite sex. Jag har en liten fundering, varför får vissa så många missfall? Jag menar vissa har så lätt att bli befruktade men att det sedan tråkigt nog avbryts. Vi har försökt i 6 månader nu och fortfarande inte plussat, inte ens svagt vilket innebär att det aldrig ens gått "lite" i vägen. Varför har vissa lättare att bli befruktade? Jag är glad att jag inte blivit det och det slutat i missfall men jag blir bara lite fundersam.
Jag vet ju inte ens om jag och sambon "fungerar" som vi ska..
Hört d finns en teori att de som jättelätt blir gravida lättare låter ett "dåligt" embryo börja växa typ vilket sen avbryts med tidigt mf
Vet inte alls om d stämmer?
Tidiga mf beror ofta på kromosomfel el att inplantationen inte fungerar
sen finns d ju medicinska orsaker till att vissa får upprepade mf, d är iaf så vanligt med tidiga mf att man måste ha tre på raken för att de ska bry sig om att utreda
Vissa par kan vara mer kompatibla med varann än andra, rent föröka sig-mässigt